Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2011 19:43 - Още един пирон в ковчега на еволюционистите
Автор: katana Категория: Политика   
Прочетен: 2849 Коментари: 61 Гласове:
72

Последна промяна: 04.04.2011 20:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Според една част от пишещите в Блог.бг, хората произхождат от маймуните. Изследователският екип Kass и аз взехме чук и забихме още един пирон в ковчега на еволюционистите. Маймуните ни били прародители..да бе, да....
Маймун:
Доказателството:
Не са ли божествени създания?

 



Нямало Рай... Бре,бре... vbox7.com/play:6d9daa9a

Мамка му, благодаря ти за подсещането!






Гласувай:
73
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. spookey - А тези?
04.04.2011 19:48
http://farm4.static.flickr.com/3559/3393300276_a958bf5278.jpg
цитирай
2. анонимен - Чупитеките
04.04.2011 19:52
бълват всеки ден тъпи постове като този, само да се сбират помежду си, да си гласуват и да се перчат на първа страница.
цитирай
3. katana - Вече се разбрахме, ча нашата планета има и от двата вида :-)))))
04.04.2011 19:53
spookey написа:
http://farm4.static.flickr.com/3559/3393300276_a958bf5278.jpg

цитирай
4. katana - Полигор е само писател? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
04.04.2011 19:54
polligor7 написа:
бълват всеки ден тъпи постове като този, само да се сбират помежду си, да си гласуват и да се перчат на първа страница.

цитирай
5. katana - До тук двама, които не разбират от Божествени създания
04.04.2011 20:05
анонимен написа:
и стойте с дни на първа страница.
Това е интелигенция на отбора на блог.бг

Защо ли?
цитирай
6. mamkamu - :)
04.04.2011 20:16
Е, хайде сега! За един човек е много по-вероятно да хареса някой от срещуположния пол от НЕГОВИЯ ВИД, отколкото някоя космата маймунка. Ако подходиш по същия начин към някоя горила, тя със сигурност ще се прехласне по представителката на неговия вид, с приятната окосменост, фино сплескано чело и дълги ръце.

Та дори ние, хората сме си сменили визията за красота само за половин хилядолетие :))) Тия дет` си ги изтипосал ме кефят, но така едва ли ще ги види някой гражданин на Париж от 16 век. Сигурно щеше да си каже: "Абе какви са тези скочубри, без як ханш, мускулести крака и голям корем, които не могат да износят и едно дете".

Така, че теорията ти за божественото ти пада от раз :) Божествено за кой... и кога?

Например това се е котирало яко през 16 век. Тогава също са го наричали "Божествено" :)
http://www.1st-art-gallery.com/thumbnail/68191/1/Seated-Female-Nude-1631.jpg

Знам, че се шегуваш, но...аз да си кажа...
цитирай
7. katana - Ей така стават скандалите, Мамка му... :-)))))))))))))
04.04.2011 20:27
mamkamu написа:
Е, хайде сега! За един човек е много по-вероятно да хареса някой от срещуположния пол от НЕГОВИЯ ВИД, отколкото някоя космата маймунка. Ако подходиш по същия начин към някоя горила, тя със сигурност ще се прехласне по представителката на неговия вид, с приятната окосменост, фино сплескано чело и дълги ръце.

Та дори ние, хората сме си сменили визията за красота само за половин хилядолетие :))) Тия дет` си ги изтипосал ме кефят, но така едва ли ще ги види някой гражданин на Париж от 16 век. Сигурно щеше да си каже: "Абе какви са тези скочубри, без як ханш, мускулести крака и голям корем, които не могат да износят и едно дете".

Така, че теорията ти за божественото ти пада от раз :) Божествено за кой... и кога?

Например това се е котирало яко през 16 век. Тогава също са го наричали "Божествено" :)
http://www.1st-art-gallery.com/thumbnail/68191/1/Seated-Female-Nude-1631.jpg
Знам, че се шегуваш, но...аз да си кажа...

В наше време има ренесансови дами. Нъл тъй? Боожествени...... Ами.... Божествени са си, ама статията щеше да стане нещо като каталог.
Няма как да експериментираме с мъж от 16 век, но съм убеден, че види ли съвременно божествено създание, личния му датчик ще отчете събитието.
Надали ще вика " Махни се Сатана!"
Да поспорим
http://www.youtube.com/watch?v=8qA6aX1Tfnw&feature=related
цитирай
8. katana - Полигор + клонинги
04.04.2011 22:30
Когато се месиш там, където не ти е работа, ще си носиш последствията. Кото ще рече, че ще станеш за смях. Както е в случая. Ти му показнаш Божествени създания, той за Чудовището си мисли. Ами, недей така. Или.... имаш по-друга ориентация? :-)))))))))))) Да речем, че и теб ще тествам за интелигентност? Искаш ли? :-))))
цитирай
9. darcy - И маймуните са си божествени създания.
04.04.2011 22:59
Не са на еволюционистите.
Виж еволюционистите по-бива да са маймунски създания. Поне те самите такива се изкарват. :-D
цитирай
10. анонимен - Катана,
04.04.2011 23:05
слушай внимателно. Не споменавам за никакво чудовище, а за тия като него, чийто глашатай си. Постът е тъп, защото имаше поне 5 преди него и се изчерпа, не носи нищо ново и е елементарен.
Повтарям, че си лъжец и клеветник относно клонингите ми.
Ако не представиш доказателства, че някой ник съм аз, си лъжецЗа смях ставам сред тия,, с които си се пощите взаимно, но вече уточних, че те са чупитеки - лъжат, плагиатстват и пишат тъпотии.
цитирай
11. анонимен - Защото това е смисълът на престоя им в блога -
04.04.2011 23:11
katana написа:
анонимен написа:
и стойте с дни на първа страница.
Това е интелигенция на отбора на блог.бг

Защо ли?

на Чу, йотова и неговия. Защото нямат елементарна способност да преценят, че на нечупитеките им се тръсва от едни и същи муцуни на първа страница.
цитирай
12. yotovava - Катана бе, защо без банани!!!
04.04.2011 23:23
Протестирам, паунчето гладно ще се стопи!

:)))))))))))))))))

БОЖЕСТВЕН СИ, КАТАНА!
Валя

П.С. Сънувам те всяка нощ на лична.
цитирай
13. katana - Дарси, от както маймуните видяха на какво са заприличали след еволюцията
04.04.2011 23:41
darcy написа:
Не са на еволюционистите.
Виж еволюционистите по-бива да са маймунски създания. Поне те самите такива се изкарват. :-D

Категорично отказват всякаква еволюция. Има и декларация.От Съюза на човекоподбните.
цитирай
14. katana - За Призрак си призна без бой. Ако ти отделя още от времето си, ще си признаеш
04.04.2011 23:51
polligor7 написа:
слушай внимателно. Не споменавам за никакво чудовище, а за тия като него, чийто глашатай си. Постът е тъп, защото имаше поне 5 преди него и се изчерпа, не носи нищо ново и е елементарен.
Повтарям, че си лъжец и клеветник относно клонингите ми.
Ако не представиш доказателства, че някой ник съм аз, си лъжецЗа смях ставам сред тия,, с които си се пощите взаимно, но вече уточних, че те са чупитеки - лъжат, плагиатстват и пишат тъпотии.

и останалите. Сам самичък. :-)))) Нищо не разбирам от поезия, ама ще ти пусна Камо Сутров да те римоанализира. Подозирам, че ще изскочат много скрити лирични герои. И нито една лирична героиня. :-)))) Хайде, споко, Танатоске.
цитирай
15. katana - Ако вложиш част от усилията си, които харчиш в злобеене и ги приложиш в
04.04.2011 23:59
polligor7 написа:
katana написа:
анонимен написа:
и стойте с дни на първа страница.
Това е интелигенция на отбора на блог.бг

Защо ли?

на Чу, йотова и неговия. Защото нямат елементарна способност да преценят, че на нечупитеките им се тръсва от едни и същи муцуни на първа страница.

римописа, ще имаш материал за още 33 неиздадени стихосбирки. Както се казва, ще бъдеш най-неиздавания автор.
цитирай
16. katana - Бананите ги поотложихме за сметка на едни приятни доказателства
05.04.2011 00:02
yotovava написа:
Протестирам, паунчето гладно ще се стопи!

:)))))))))))))))))

БОЖЕСТВЕН СИ, КАТАНА!
Валя
П.С. Сънувам те всяка нощ на лична.

Изследванията продължават.
цитирай
17. spookey - Разликата
05.04.2011 00:26
между едно шимпанзе и тези божествени създания е около 1% различия в ДНК. Само 1%! Очевидно Господ не се погрижил да направи собствените си огледални образи уникални и божествени като него. Даже използва едни и същи гени както за човекът, така и за хлебната мая. Ако това е работата на всемогъщо и всезнаещо същество, аз не съм впечатлен. :) Освен това, за да ни направи по свой образ и подобие, можеше да даде още малко от себе си (който по дефиниция е безкраен), вместо този геном, дълъг 1.5 GB. Би трябвало едно божествено същество да не се разболява, глистите и тениите да не закачат свещената му плът и т.н. :) Kато цяло мога да заключа, че дори и да сме творение на Бог, фактите сочат, че за да сме по негов образ и подобие, както се твърди, трябва да е маймуна или нещо много близко. :)
цитирай
18. анонимен - Освен плагиатката другите си мълчат.
05.04.2011 00:30
yotovava написа:
Протестирам, паунчето гладно ще се стопи!

:)))))))))))))))))

БОЖЕСТВЕН СИ, КАТАНА!
Валя

П.С. Сънувам те всяка нощ на лична.


Лъжец си, катана. При всеки пост ще го повтарям. Щото те поставих натясно.
Ако не докажеш, че аз съм танатос, значи лъжеш.
Ако приемем, че съм аз и можеш да го докажеш, значи следиш ай пи та и с това би се издал пред всички, че си трол, хейтър, хакер и пр.
Така че си Л-ъ-ж--ец.
Тая вечер под постовете на Чу и Йотова нема никой. Сами са си се издухали.
Иди да ги пофалиш де.
На всеки пост ще ти припомням, че лъжеш.
Щото съм тоя и призракът, другите никове са в други сайтове.
цитирай
19. katana - 1% , ама каква разлика. Бог е велик майстор
05.04.2011 00:33
spookey написа:
между едно шимпанзе и тези божествени създания е около 1% различия в ДНК. Само 1%! Очевидно Господ не се погрижил да направи собствените си огледални образи уникални и божествени като него. Даже използва едни и същи гени както за човекът, така и за хлебната мая. Ако това е работата на всемогъщо и всезнаещо същество, аз не съм впечатлен. :)

От 99% маймун, да направиш това....:-))))
цитирай
20. spookey - Не се вижда голям майсторлък в това :)
05.04.2011 00:37
Първо хваща нещо просто, моделира го малко и вади нещо по-сложно. После хваща по-сложното, пипва тук-там и се пръква нещо по-сложно. Щото маймуните пък са сходни с лемурите, които са сходни с гризачите и т.н. :) Сега въпросът е дали този процес е естествен или не.
цитирай
21. katana - ПолигоТанатосе, всяка сутрин в 8.30 искам сводка
05.04.2011 00:38
Кой, при кого и как е коментирал. Брой на думите и в колко часа. Това е заповед!
За нейното неизпълнение ще има наказание. Ще пишеш по 100 пъти на ръка "Чудовището е по-добър поет от мене".
цитирай
22. katana - Хищник, виж сега.. Да подходим по въпроса от техническа гледна точка
05.04.2011 00:44
spookey написа:
Първо хваща нещо просто, моделира го малко и вади нещо по-сложно. После хваща по-сложното, пипва тук-там и се пръква нещо по-сложно. Щото маймуните пък са сходни с лемурите, които са сходни с гризачите и т.н. :) Сега въпросът е дали този процес е естествен или не.

Взимаш 99% Запорожец и с 1% части правиш Порше. Не майсторлък, това е чудо. Чуууууууудооооооо!
цитирай
23. spookey - Зависи.
05.04.2011 00:49
Ако автомобилите тръгваха да се "разлистват" от една единствена ламарина по зададена програма, както организмите, не би било трудно да пипнеш 2-3 реда в тая програма, които да имат огромен ефект на цялото нещо. Пък грешка в тази програма представи си до какво може да доведе - запорожец с крила, примерно. Освен това единствената разлика между хората и другите бозайници като цяло е в мозъкът - имаме най-голям дял мозъчна кора в сравнение с другите (и от маймуните имаме повече). Всичко друго си е същото - мръвка. :)
цитирай
24. spookey - Аргумента с развитието се оказва доста добър.
05.04.2011 00:57
Не бива да забравяш, че всички организми започват живота си като една самичка клетка. После тя се дели и т.н., вече какво ще излезе зависи от програмата в ДНК. Всичко става напълно ясно.
цитирай
25. анонимен - Според мен ти и Йотова сте един ник,
05.04.2011 01:49
затова ще се обръщам с Йотова в коментарите си. издадените стихосбирки не са белег за качество, а за графомания и грандомания, затова Чудовището има толкова.,сега да не говорим глупости повече, а по същество.
И аз се интересувам от религия, философия и антропология,затова недей само да отричаш Дарвин, а представи ясно твоята гледна точка.
Как е протекла еволюцията според теб и някой учен мисли ли така?
Или само ти и катана. Кажи ми, Йотова.
цитирай
26. анонимен - Това за мен ли е или за
05.04.2011 02:06
анонимен написа:
кретенин... да не кажа и маимунин...

катана - йотова, не проумях, ама да стои в кюпа.
цитирай
27. tzarkarui - Маймуните са произлезнали от хо...
05.04.2011 09:00
Маймуните са произлезнали от хората и това е ноторно известен факт.
написа:
"ЧОВЕКЪТ Е СЪЗДАДЕН ОТ ГОСПОД-БОГ"

Аха, така е, нашите люде са създадени по образ и подобие на въпросния господар-бог, чийто имена са множко - Ротшийлд, Маркс, Ленин, Сталин, Живков (правешки), и много други. А ако се върнем назад в историята ще стигнем до Саргон (2350-2294г. ВСЕ) и до един Хелиополски жрец на име Осарсеф, който поради факта, че се разболял от проказа (болест на душата) си сменил името на Мойсей, събрал банда негодници, пастири (синоним на негодници и разбойници), и прокажени, и се опитал да извоюва автономия от фараона Аменофис. Нещо, което не му се отдало и което предизвикало изритването на етиопските маймуни (които произлезли от хората) чак до Сирия.
написа:
Казват, че жрецът, който установил начина им на управление и законите им, по произход хелиополец, на име Осарсеф, по името на почитания в Хелиопол бог Озирис, след като се присъединил към тези хора си сменил името и се нарекъл "Мойсей” По-нататък Манетон казва, че след това Аменофис дошъл от Етиопия с голяма армия и със сина си Рампсес, който също имал армия, и двамата се сблъскали с пастирите и заразените, победили ги, убили мнозина, а останали гонили чак до границите на Сирия.

:) хехе
цитирай
28. katana - Мръвка, ама каква... Ама ти личи, че си програмист...Гледаш на биоразвитието, като на програма
05.04.2011 09:00
spookey написа:
Ако автомобилите тръгваха да се "разлистват" от една единствена ламарина по зададена програма, както организмите, не би било трудно да пипнеш 2-3 реда в тая програма, които да имат огромен ефект на цялото нещо. Пък грешка в тази програма представи си до какво може да доведе - запорожец с крила, примерно. Освен това единствената разлика между хората и другите бозайници като цяло е в мозъкът - имаме най-голям дял мозъчна кора в сравнение с другите (и от маймуните имаме повече). Всичко друго си е същото - мръвка. :)

А кой е програмиста? Или ще твърдиш, че една програма може да се самонапише?
:-)))
Запорожец с крила..... :-)))))) Бяха проведени експерименти, но го докараха само до звук. Като минеше Запорожец по улицата, всички виетнамци търсеха укритие или залягаха.
цитирай
29. spookey - Може да се самонапише.
05.04.2011 09:04
Виждал съм го с очите си и разполагам с дузина демонстрации.
цитирай
30. katana - Къде е сводката? 9.05 а никаква сводка нямам! Срамота!
05.04.2011 09:06
polligor7 написа:
затова ще се обръщам с Йотова в коментарите си. издадените стихосбирки не са белег за качество, а за графомания и грандомания, затова Чудовището има толкова.,сега да не говорим глупости повече, а по същество.
И аз се интересувам от религия, философия и антропология,затова недей само да отричаш Дарвин, а представи ясно твоята гледна точка.
Как е протекла еволюцията според теб и някой учен мисли ли така?
Или само ти и катана. Кажи ми, Йотова.

Започвай да пишеш 100 пъти на ръка "Чудовището е по-добър поет от мене".
цитирай
31. katana - Ако кажеш, че Бил Гейтс е Божие творение, аз и още 1 000 000 000 човека ще те
05.04.2011 09:37
spookey написа:
Виждал съм го с очите си и разполагам с дузина демонстрации.

АНАТЕМОСАМЕ!!!! :-)))))))))
цитирай
32. katana - И аз така казвам. Като видяли да къде го е докарала еволюцията, казали, край!
05.04.2011 09:42
tzarkarui написа:
Маймуните са произлезнали от хората и това е ноторно известен факт.
написа:
"ЧОВЕКЪТ Е СЪЗДАДЕН ОТ ГОСПОД-БОГ"

Аха, така е, нашите люде са създадени по образ и подобие на въпросния господар-бог, чийто имена са множко - Ротшийлд, Маркс, Ленин, Сталин, Живков (правешки), и много други. А ако се върнем назад в историята ще стигнем до Саргон (2350-2294г. ВСЕ) и до един Хелиополски жрец на име Осарсеф, който поради факта, че се разболял от проказа (болест на душата) си сменил името на Мойсей, събрал банда негодници, пастири (синоним на негодници и разбойници), и прокажени, и се опитал да извоюва автономия от фараона Аменофис. Нещо, което не му се отдало и което предизвикало изритването на етиопските маймуни (които произлезли от хората) чак до Сирия.
написа:
Казват, че жрецът, който установил начина им на управление и законите им, по произход хелиополец, на име Осарсеф, по името на почитания в Хелиопол бог Озирис, след като се присъединил към тези хора си сменил името и се нарекъл "Мойсей” По-нататък Манетон казва, че след това Аменофис дошъл от Етиопия с голяма армия и със сина си Рампсес, който също имал армия, и двамата се сблъскали с пастирите и заразените, победили ги, убили мнозина, а останали гонили чак до границите на Сирия.

:) хехе

Никаква еволюция повече, оставаме си мамуни!
цитирай
33. hosekura - Да живее
05.04.2011 09:44
ФОТОШОП !! ;)
цитирай
34. katana - ПолиТанатосе, казахме, че бананите са катализаторът на еволюцията
05.04.2011 09:48
polligor7 написа:
затова ще се обръщам с Йотова в коментарите си. издадените стихосбирки не са белег за качество, а за графомания и грандомания, затова Чудовището има толкова.,сега да не говорим глупости повече, а по същество.
И аз се интересувам от религия, философия и антропология,затова недей само да отричаш Дарвин, а представи ясно твоята гледна точка.
Как е протекла еволюцията според теб и някой учен мисли ли така?
Или само ти и катана. Кажи ми, Йотова.

А не банановия дестилат. Не прекалявай.... с опитите за дестилатна еволюция.
цитирай
35. spookey - Хехе
05.04.2011 09:49
Огромни неща като Windows са правени по дизайн, съгласен съм, но Windows 7 в никакъв случай не се е появил от раз. Първо DOS, после Windows 1.0, което в нашата аналогия с хората и маймуните е нещо, което още не е излязло от водата. Без постепенно усложняване на базата на предходни версии не можеш да създадеш огромен и сложен продукт.

Но моите демонстрации всъщност са базирани на нещо по-интересно и това е изкуствен интелект и изкуствен живот. Има системи, в които елементарни, в началото случайно генерирани програмки се кръстосват, мутират и селектират също както в природата, и метода на селекция обикновено е доколко добре се справят с някаква задача, например шофиране на автомобил. Най-добрите (20%) шофьори се избират и им се разрешава да се размножат, останалите се изтриват. Резултатите са красноречиви - няма нужда от програмист, просто поставяш задачата и оставяш на този процес всичко останало - и то се научава. Сега ако промениш средата на биологична и задачата на "оцеляване", излиза естествената еволюция в целият й блясък.
цитирай
36. katana - Не се облизвай неоторизирано.....:-))))))))))))))))
05.04.2011 09:51
hosekura написа:
ФОТОШОП !! ;)

Признавай си, че си Божие творение и ще направя нещо за тебе. Нефотошопно!
:-))))))))))))))) Помниш вица за отличниците?
цитирай
37. katana - Ще разказваш. Въпреки, че бинарният език не би трябвало да е база за изкуствен интелект
05.04.2011 09:55
spookey написа:
Огромни неща като Windows са правени по дизайн, съгласен съм, но Windows 7 в никакъв случай не се е появил от раз. Първо DOS, после Windows 1.0, което в нашата аналогия с хората и маймуните е нещо, което още не е излязло от водата. Без постепенно усложняване на базата на предходни версии не можеш да създадеш огромен и сложен продукт.

Но моите демонстрации всъщност са базирани на нещо по-интересно и това е изкуствен интелект и изкуствен живот. Има системи, в които елементарни програмки се кръстосват, мутират и селектират също както в природата, и метода на селекция обикновено е доколко добре се справят с някаква задача, например шофиране на автомобил. Най-добрите (20%) шофьори се избират и им се разрешава да се размножат, останалите се изтриват. Резултатите са красноречиви - няма нужда от програмист, просто поставяш задачата и оставяш на този процес всичко останало - и то се научава. Сега ако промениш средата на биологична и задачата на "оцеляване", излиза естествената еволюция в целият й блясък.

Дълго е за обяснения. Във виното е ... еволюцията. Една част от нея.
цитирай
38. d3bep - Принципно не знам къде е ключа от ...
05.04.2011 09:57
Принципно не знам къде е ключа от бараката, но определено се гордея повече с някои маймуни...
цитирай
39. spookey - Ако американците са произлезли от европейци,
05.04.2011 11:59
защо има европейци? :)
цитирай
40. ladyvqra - не, че съм съгласна с това твърдение,
05.04.2011 12:31
но ако сложим снимка на Буги Барабата до тази на маймунът, тогава може и да се позамислим :)))))
цитирай
41. katana - За 27. ok3223 - Имам идея
05.04.2011 12:34
Идеята ти се отхвърла поради вродената ми скромност. Освен нея се опасявам, че ако ти напишеш просбата за моята кандидатура, няма да мога да стъпя доживотно в Стокхолм. От срам заради правописа и граматиката ти.
цитирай
42. katana - Прав си! Еволюционистите никак не уважават предците си
05.04.2011 12:37
muhaninja написа:
Съгласен съм напълно със :

spookey написа:
Огромни неща като Windows са правени по дизайн, съгласен съм, но Windows 7 в никакъв случай не се е появил от раз. Първо DOS, после Windows 1.0, което в нашата аналогия с хората и маймуните е нещо, което още не е излязло от водата. Без постепенно усложняване на базата на предходни версии не можеш да създадеш огромен и сложен продукт.

Само ще вметна нищо, което прочетох в един хумористичен вестник преди време: " Нарушиха закона на Дарвин - направиха ни пак на маймуни!".
И бих добавил още : ако маймуните наистина са наши праотци, то какво правят в зоопарка, мястото им е в музея:))))))))))

Егати, да затвориш прапрапрапрапрапрадяда си в клетка! Тотална липса на уважение. Това, ча го храниш, не е извинение.
цитирай
43. katana - Гаден номер от страна на европайците
05.04.2011 12:38
spookey написа:
защо има европейци? :)

Появили са се за да се роди Дарвин и Бил Гейтс. Нали?
цитирай
44. d3bep - Принципно смятам, че тоя блог тр...
05.04.2011 12:52
Принципно смятам ,че тоя блог трябва да бъде закрит, той едностранно и целенасочено дискримнира маймуните!

http://3.bp.blogspot.com/_Je9LP-hJ82s/RjH4i7kkU1I/AAAAAAAAAUg/mWY8Vptv5LU/s320/monkey+face.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_GyctYAGxLRw/SXXQUbrmX_I/AAAAAAAAAbc/qftD5FkAktQ/s320/George+Bush+Funny+monkey+face.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_P3OgR-4x2a4/TG6-r50CskI/AAAAAAAAAv4/kdPqqeOn0TE/s1600/ObamaMonkey.jpg

http://maaadddog.files.wordpress.com/2009/11/political-pictures-michelle-obama-arms-fashion.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_YBtUNYl6LSY/SegFCB7qpXI/AAAAAAAAAhU/yr0B2ArA5dE/s400/britney-spears-monkey-face.jpg
цитирай
45. spookey - Хората и маймуните имат общ прародител, а не пряка линия
05.04.2011 12:57
Намерените фосили на:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ardipithecus_kadabba
http://en.wikipedia.org/wiki/Sahelanthropus_tchadensis
http://en.wikipedia.org/wiki/Orrorin_tugenensis

са най-близки по възраст и морфология на тези. Живeли са преди 6 милиона години.
цитирай
46. spookey - Pan Prior
05.04.2011 13:02
е името, предложено за вида, от който са се разклонили хората и шимпанзетата. Те си живеели в разкошните джунгли на Африка. Но настъпила ледена епоха, която свила гората и принудила някои от този вид да се приспособят към саваната, превръщайки се в прадедите на човечеството. Другите си останали в джунглата.
цитирай
47. hosekura - Ако всички жени приличаха на тези ...
05.04.2011 13:35
katana написа:
hosekura написа:
ФОТОШОП !! ;)

Признавай си, че си Божие творение и ще направя нещо за тебе. Нефотошопно!
:-))))))))))))))) Помниш вица за отличниците?



Ако всички жени приличаха на тези които си постнала - бих се съгласил ;)
цитирай
48. mikino - Колкото и фотошопи да наблъскат има и естествени и красиви жени!
05.04.2011 14:20
А личното ми мнение е, че красивите хора са правени с много лИбоФФФ! ЛибоФТЪ е много силна енергия, с която се моделират най-красивите неща на този свят!
А относно Бог - Бог е Любов!
Поздрави, Микино
цитирай
49. katana - Тук е мещавица от двата вида
05.04.2011 15:29
hosekura написа:
katana написа:
hosekura написа:
ФОТОШОП !! ;)

Признавай си, че си Божие творение и ще направя нещо за тебе. Нефотошопно!
:-))))))))))))))) Помниш вица за отличниците?



Ако всички жени приличаха на тези които си постнала - бих се съгласил ;)

Божии чеда и рожби на еволюцията. Ами....повярвай в Бог и ще те уредим.
цитирай
50. katana - Преди или след бръсненето и епилацията е станало събитието?
05.04.2011 15:31
spookey написа:
е името, предложено за вида, от който са се разклонили хората и шимпанзетата. Те си живеели в разкошните джунгли на Африка. Но настъпила ледена епоха, която свила гората и принудила някои от този вид да се приспособят към саваната, превръщайки се в прадедите на човечеството. Другите си останали в джунглата.

Сега да не кажеш, че са можели да карат зимни кънки и ски?
цитирай
51. 4udovi6teto - и стойте с дни на първа страница. ...
05.04.2011 15:32
katana написа:
анонимен написа:
и стойте с дни на първа страница.
Това е интелигенция на отбора на блог.бг

Защо ли?

Катана, не се ЧУди на Полигорчо, когато човек живее сам като маймуна в Маймундере край Хисаря, дясната му ръка се превръща в блондинка! :-)))
Чу
цитирай
52. hosekura - Мерси!
05.04.2011 15:35
katana написа:
Божии чеда и рожби на еволюцията. Ами....повярвай в Бог и ще те уредим.


Уредих се преди 5 години ;)
цитирай
53. katana - Туй то... Връзкар такъв! Пипнал си Божие създание и си траеш
05.04.2011 15:44
hosekura написа:
katana написа:
Божии чеда и рожби на еволюцията. Ами....повярвай в Бог и ще те уредим.

Уредих се преди 5 години ;)

Хайде, Бог с вас, здраве и щастие!
/От изследователския екип/
цитирай
54. katana - Завалията..... :-))))))))))
05.04.2011 15:59
4udovi6teto написа:
katana написа:
анонимен написа:
и стойте с дни на първа страница.
Това е интелигенция на отбора на блог.бг

Защо ли?

Катана, не се ЧУди на Полигорчо, когато човек живее сам като маймуна в Маймундере край Хисаря, дясната му ръка се превръща в блондинка! :-)))
Чу

цитирай
55. tzarkarui - Във виното е. . . еволюцията. Едно ...
05.04.2011 16:02
написа:
Във виното е ... еволюцията.

Едно много проницателно твърдение. И абсолютно НемаТодско. Щото Бог НемаТод (Да се свети името Му, да пребъде....Амон!) е Бог милостив към своите чада, силно ненавижда марулоядците, кюлотаджийките, гащниците, бананите (особено рязаните), ристиените, МухаМедаджиите, кришнаитските олигофрени, митраистките ненормалници, мормонските зидари, дъноффските мормони, комуноидните свидетели (на мадам отрепчицата на публичен дом, с отрязан клитор йЕхова), и още куп други, които са описани в НемаТодската книга на Живота. Аз, Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae, и пръв първосвещеник на Бог НемаТод (да се свети....Амон) пазя Завета му неотлъчно. А той гласи (накратко): Мръвката изяж първо, зеленчука остави за после. Никога не жертвоприношавай в Мое Име "Вълчо Мезе" без червен винцок. Щото Аз обитавам винцока за да осветя Вълчото мезе. Да бъде свято за вас - моите чада - Моето жертвоприношение - Дебело мезе, червен винцок - ей тези три работи ми са угодни, и жертвоприношавайки ги сте угодни на Мен.

Абе браткиш katana, ти си бил наше момче - върл НемаТодист. Веднага те приемаме в НемаТодисткото кривославие. Ще видим в кой НемаТодистки храм (чети кръчма) да те направим епископ. :)

Казвам НЕ на дискриминацията на маймуните - вашите наследници! :)

Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae
цитирай
56. katana - Точно така! Всеки еволюционер де си вземе по един прапрапрапрадядо в къщи
05.04.2011 16:09
tzarkarui написа:
написа:
Във виното е ... еволюцията.

Едно много проницателно твърдение. И абсолютно НемаТодско. Щото Бог НемаТод (Да се свети името Му, да пребъде....Амон!) е Бог милостив към своите чада, силно ненавижда марулоядците, кюлотаджийките, гащниците, бананите (особено рязаните), ристиените, МухаМедаджиите, кришнаитските олигофрени, митраистките ненормалници, мормонските зидари, дъноффските мормони, комуноидните свидетели (на мадам отрепчицата на публичен дом, с отрязан клитор йЕхова), и още куп други, които са описани в НемаТодската книга на Живота. Аз, Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae, и пръв първосвещеник на Бог НемаТод (да се свети....Амон) пазя Завета му неотлъчно. А той гласи (накратко): Мръвката изяж първо, зеленчука остави за после. Никога не жертвоприношавай в Мое Име "Вълчо Мезе" без червен винцок. Щото Аз обитавам винцока за да осветя Вълчото мезе. Да бъде свято за вас - моите чада - Моето жертвоприношение - Дебело мезе, червен винцок - ей тези три работи ми са угодни, и жертвоприношавайки ги сте угодни на Мен.

Абе браткиш katana, ти си бил наше момче - върл НемаТодист. Веднага те приемаме в НемаТодисткото кривославие. Ще видим в кой НемаТодистки храм (чети кръчма) да те направим епископ. :)

Казвам НЕ на дискриминацията на маймуните - вашите наследници! :)

Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae

Може и прапрапрапрабаба.
цитирай
57. анонимен - А бре, Чудовище,
05.04.2011 20:28
4udovi6teto написа:
katana написа:
анонимен написа:
и стойте с дни на първа страница.
Това е интелигенция на отбора на блог.бг

Защо ли?

Катана, не се ЧУди на Полигорчо, когато човек живее сам като маймуна в Маймундере край Хисаря, дясната му ръка се превръща в блондинка! :-)))
Чу

що не се замислиш, че точно ти си с типично маймунско поведение -
изсере някой пост и се бие в гърдите, после додат другите маймуни, та го оближат. Ой завалията, не можеш да сдържаш вече маймунската си омраза.
А, и въшкав си от таллант - като маймуните.
цитирай
58. kleotemida - Хехе, пак, обаче, опираме до предварителни програмки и предварителни задачки... :))))
05.04.2011 20:35
spookey написа:
Огромни неща като Windows са правени по дизайн, съгласен съм, но Windows 7 в никакъв случай не се е появил от раз. Първо DOS, после Windows 1.0, което в нашата аналогия с хората и маймуните е нещо, което още не е излязло от водата. Без постепенно усложняване на базата на предходни версии не можеш да създадеш огромен и сложен продукт.

Но моите демонстрации всъщност са базирани на нещо по-интересно и това е изкуствен интелект и изкуствен живот. Има системи, в които елементарни, в началото случайно генерирани програмки се кръстосват, мутират и селектират също както в природата, и метода на селекция обикновено е доколко добре се справят с някаква задача, например шофиране на автомобил. Най-добрите (20%) шофьори се избират и им се разрешава да се размножат, останалите се изтриват. Резултатите са красноречиви - няма нужда от програмист, просто поставяш задачата и оставяш на този процес всичко останало - и то се научава. Сега ако промениш средата на биологична и задачата на "оцеляване", излиза естествената еволюция в целият й блясък.

Вие еволюционистите все почвате от средата и до края чакате все еволюцията да ви свърши работата :)))))))
цитирай
59. spookey - Вие еволюционистите все почвате от ...
05.04.2011 23:48
kleotemida написа:
Вие еволюционистите все почвате от средата и до края чакате все еволюцията да ви свърши работата :)))))))


Хм, не знам, това е просто принцип, който работи на всякакви размножаващи се неща. Проверен е на практика с компютри. Това означава, че работи с всяка възможна молекула, която може да се размножава и да копира информация, като малките грешки в копирането не са проблем, а предимство.
цитирай
60. sparhawk - сравнете първият парен автомобил в света
07.04.2011 11:52
и днешният болид на Red Bull Racing и ще видите какъв напредък може да постигне еволюцията, дори само за стотина години :Д
прочее, защо смятате, че еволюцията отхвърля съществуването на Върховно същество? Тя отрича само буквализма.
Поздрави!
цитирай
61. анонимен - Рустам е най красив
08.04.2011 20:46
Рустам е най красив
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katana
Категория: Политика
Прочетен: 923034
Постинги: 342
Коментари: 16874
Гласове: 14482
Архив
Календар
«  Май, 2012  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031