Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2011 17:03 - В душата ми е стон, в главата ми е тътен
Автор: katana Категория: Политика   
Прочетен: 2348 Коментари: 47 Гласове:
33

Последна промяна: 29.07.2011 07:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
А на върха на езика са ми думички, които не са подходящи за дами.
И така, другари и другарки, журналисти, директори на медии, собственици на същите и всички останали манипулатори, моля ви се! Ама много ви се моля! Направете нещо! Не може то така! Разберете, бе!Градоначалник е руска, дореволюционна длъжност! Шеф на полицията! Не е кмет, както се опитвате да ме убедите! Волгин, ако ме прочетеш! Запомни, бе! Оправете си този роден език! Ако аз започна да ви наричам „палачинкаджии”, ще съм по-близо до истината, отколкота да ви наричам журналисти.
Да вземем за пример Ани Цицолова от БТВ. Мило момиче, за да се опитваш да намериш под вола теле, се искат знания и интелект. Ако искаш да ме зарадваш, отвори си деколтето и си затвори устата. Моля ти се!
На Цветанка Ризова времето няма да й стигне, дори и да си говори сама.
Кога ще се научите да си планирате времето? Никога, нали?
Тъпанарският похват, който ви е останал от времето на соца, ме докарва до културен шок. Да питате някоя баба с четири зъба какво мисли за ситуацията в Либия е равносилно да питате някой либиец за нивото на река Дунав. Разберете, гласът на народа доста често е доста глупав и примитивен.
Когато бях свидетел Венета Райкова да се пули неразбиращо и да задава въпроси, характерни за деца от интернат за бавно развиващи, си зададох въпроса - тя за какво е пред камера и микрофон? Като възнаграждение за предоставени …… услуги или…. ?
Телевизионери и радиоцаи, моля ви се! Подбирайте си т.нар. експерти! Емил Хърсев го питайте за Голямото източване на банките/беше подуправител на БНБ до 1993 г и съдружник във известни фирми като Ситиком/. Не знаете ли? Хе,хе…. Димитър Иванов и Цвятко Цветков не са експерти по национална сигурност, а прости ченгета и слуги на БКП. Да ги викате за експерти е все едно да повикате Берия като експерт по Руско – Полски отношения.
Да се разберем, Яне Янев е луд слугинаж, а Румен Петков е бивш министър, хванат в контакти с осъдени престъпници. И двамата са толкова политици, колкото аз съм непалско Шарже д`афер.
Е, за това не ви слwшам радиата и не ви гледам телевизиите.
А вестници не купувам и не чета, има няма от 1999 г. От както предположих, че вестниците ви се списватот сценаристите на Слави Трифонов, Иван, Андрей и други корифеи на здравия и народен уличен език. По-близо до масите, нали така?
Слави не съм го гледал от „Хъшове” насам. От шоутата на плужеците /Иван и Андрей/ съм гледал само откъса, който накара агент Гоце да се прояви като истински честен, морален и справедлив доносник/.
И така, моля ви! Пожалете ме!



Гласувай:
34
1



1. zahariada - Допълвам!
28.07.2011 17:13
Считам и касае се. Те са много, но тези са по няколко пъти в изречение.
цитирай
2. graywolf - една забележка приятелю (ако ми позволиш този израз)
28.07.2011 17:15
Разберете, гласът на народа доста често е доста глупав и примитивен.
++++
Гласът на народа е това, което интересува народа. Народа не го е*е за оргазмът, който Евгени Минчев получава когато види обувки за 2000 лв едната (примерно). Народа го интересува обикновените, битови неща - манджа, пиячка, купонче, режийните ... Интересува го това, да се чувства добре в кожата си и да има някакъв вариант на 'светло' бъдеще, дори то да е много имагинерно. Боли го фара Бай Илия от Долно Нанангорнище за международното положение. Него го интересува има ли вода да си полее градинката, ще има ли достатъчно зарзават за ракийката .... ей тия 'дребни неща, които изпълва живота на всеки нормален българин. Колкото за водещите в тая или оная ТВ - напъните са същите, но пътя е през заплатата,която пък заработват като се правят на умни.
цитирай
3. angpiskova - Виж сега,
28.07.2011 17:15
за думичката "градоначалник" не си прав. Може да е означавала еди какво си, но да си чувал, че езикът е система, която търпи развитие? И като поява на нови думи /неологизми/ и като смислова промяна на други - с повече конотации, казано нАучно:)
Още нещо - смятам Волгин за един от умните колеги....
цитирай
4. анонимен - от Севт Непримиримии
28.07.2011 17:20
О,не!Телевизията отдавна ми е сериозен дразнител,с малки изключения на няколко чужди новинарски канала и нещо интересно от спорта.....
Отдавна установих теле/шката й/визия ...
Снощи зачетох "Отменена присъда"на Майкъл Конъли,перфектно трилърче.Интелигентно написано.
Книга,вместо телевизия,това е спасението от тотално изпростяване.
цитирай
5. graywolf - О, не!Телевизията отдавна ми е с...
28.07.2011 17:24
анонимен написа:
О,не!Телевизията отдавна ми е сериозен дразнител,с малки изключения на няколко чужди новинарски канала и нещо интересно от спорта.....
Отдавна установих теле/шката й/визия ...
Снощи зачетох "Отменена присъда"на Майкъл Конъли,перфектно трилърче.Интелигентно написано.
Книга,вместо телевизия,това е спасението от тотално изпростяване.


VH1, Discovery *, History *, AXN, AXN Sci-Fi :)) това е истината за мен. Всичко останало е плява и тук таме зрънце истина (прогнозите за времето) :)
цитирай
6. katana - Ще те почна първо тебе, че си мой човек :-))))
28.07.2011 17:30
angpiskova написа:
за думичката "градоначалник" не си прав. Може да е означавала еди какво си, но да си чувал, че езикът е система, която търпи развитие? И като поява на нови думи /неологизми/ и като смислова промяна на други - с повече конотации, казано нАучно:)
Още нещо - смятам Волгин за един от умните колеги....

Точно Волгин споменавам, че се води умен. Значи, в една система, каквато е и езика не се правят промени, както му скимне на човек. Една част от племето ми нарича компютъра ,компир. Е? Дай сега да променяме, елементите на системата, защото по ми харесва термина "градоначалник". Що не наричате полицаете ,"ушеви". Този термин е битува по-отдавна от "градоначалник.
цитирай
7. анонимен - БП
28.07.2011 17:31
така е, докато не цифровизират блога ти.

тогава, поне в уиндоу, ще присъства на тивито, в другите медии, ще е като исо...:))
цитирай
8. katana - Леле мале, що словесна плява се изсипва.
28.07.2011 17:31
zahariada написа:
Считам и касае се. Те са много, но тези са по няколко пъти в изречение.

Пък и от кого се учат! От Кеворк. Че на тоя изкукал и ченгясал арменец, трябва да му се забрани достъп до медия.
цитирай
9. katana - Ама това имам пред вид!
28.07.2011 17:33
graywolf написа:
Разберете, гласът на народа доста често е доста глупав и примитивен.
++++
Гласът на народа е това, което интересува народа. Народа не го е*е за оргазмът, който Евгени Минчев получава когато види обувки за 2000 лв едната (примерно). Народа го интересува обикновените, битови неща - манджа, пиячка, купонче, режийните ... Интересува го това, да се чувства добре в кожата си и да има някакъв вариант на 'светло' бъдеще, дори то да е много имагинерно. Боли го фара Бай Илия от Долно Нанангорнище за международното положение. Него го интересува има ли вода да си полее градинката, ще има ли достатъчно зарзават за ракийката .... ей тия 'дребни неща, които изпълва живота на всеки нормален българин. Колкото за водещите в тая или оная ТВ - напъните са същите, но пътя е през заплатата,която пък заработват като се правят на умни.

:-)))))))))))) Пука им 4-те зъба, дали е гласуван вота на недоверие или не.
цитирай
10. katana - Майкъл Конъли е чудесен автор
28.07.2011 17:35
анонимен написа:
О,не!Телевизията отдавна ми е сериозен дразнител,с малки изключения на няколко чужди новинарски канала и нещо интересно от спорта.....
Отдавна установих теле/шката й/визия ...
Снощи зачетох "Отменена присъда"на Майкъл Конъли,перфектно трилърче.Интелигентно написано.
Книга,вместо телевизия,това е спасението от тотално изпростяване.

Чета аз, много чета, щото .... ще преживая още някой културен шок и ще започна да гледам както Венета Райкова гледа професор по математика. С нямо разбиране.
цитирай
11. katana - Ама вярно си прав. Метеоролозите започнаха да познават. :-))))))))))))))))))
28.07.2011 17:36
graywolf написа:
анонимен написа:
О,не!Телевизията отдавна ми е сериозен дразнител,с малки изключения на няколко чужди новинарски канала и нещо интересно от спорта.....
Отдавна установих теле/шката й/визия ...
Снощи зачетох "Отменена присъда"на Майкъл Конъли,перфектно трилърче.Интелигентно написано.
Книга,вместо телевизия,това е спасението от тотално изпростяване.


VH1, Discovery *, History *, AXN, AXN Sci-Fi :)) това е истината за мен. Всичко останало е плява и тук таме зрънце истина (прогнозите за времето) :)

цитирай
12. katana - Ако пък разбрах нещо, на!
28.07.2011 17:37
анонимен написа:
така е, докато не цифровизират блога ти.

тогава, поне в уиндоу, ще присъства на тивито, в другите медии, ще е като исо...:))

цитирай
13. graywolf - О, не!Телевизията отдавна ми е с...
28.07.2011 17:40
katana написа:
анонимен написа:
О,не!Телевизията отдавна ми е сериозен дразнител,с малки изключения на няколко чужди новинарски канала и нещо интересно от спорта.....
Отдавна установих теле/шката й/визия ...
Снощи зачетох "Отменена присъда"на Майкъл Конъли,перфектно трилърче.Интелигентно написано.
Книга,вместо телевизия,това е спасението от тотално изпростяване.

Чета аз, много чета, щото .... ще преживая още някой културен шок и ще започна да гледам както Венета Райкова гледа професор по математика. С нямо разбиране.

Ако обърнеш внимание къде гледа, ще ти стане ясно всичко :) Примерно - дали това което издува джоба му е портфейл и/или мъжка гордост :)
цитирай
14. katana - :-)))))))))))))))))))))) По към портфейлите я кара.
28.07.2011 17:43
graywolf написа:
katana написа:
анонимен написа:
О,не!Телевизията отдавна ми е сериозен дразнител,с малки изключения на няколко чужди новинарски канала и нещо интересно от спорта.....
Отдавна установих теле/шката й/визия ...
Снощи зачетох "Отменена присъда"на Майкъл Конъли,перфектно трилърче.Интелигентно написано.
Книга,вместо телевизия,това е спасението от тотално изпростяване.

Чета аз, много чета, щото .... ще преживая още някой културен шок и ще започна да гледам както Венета Райкова гледа професор по математика. С нямо разбиране.

Ако обърнеш внимание къде гледа, ще ти стане ясно всичко :) Примерно - дали това което издува джоба му е портфейл и/или мъжка гордост :)

цитирай
15. katana - Много трябва да играе!
28.07.2011 18:08
nikstan написа:
И се учат от депутатите.: "И КАКВО ОТ ТОВА?" - ХА, ИДИ И СЕ ОПРАВЯ??? Дръвцето трябва да играе!!!

цитирай
16. анонимен - Здравко Здравков е този пич, к...
28.07.2011 18:32

Здравко Здравков е този пич, който се заиграва с нас, а е всъщност Модератор, или както той се пише: phoenix2000


"1. phoenix2000 - ПоЗдрав
15:34 Здрав ПоЗдрав - НайЗдрав - Наздраве

Sorry Така ми дойде на езика, не знам даже дали има общо с темата, но книгата сигурно е страховита"
цитирай
17. katana - Благодаря, ама ... не разбрах нещо.
28.07.2011 18:36
анонимен написа:

Здравко Здравков е този пич, който се заиграва с нас, а е всъщност Модератор, или както той се пише: phoenix2000

"1. phoenix2000 - ПоЗдрав
15:34 Здрав ПоЗдрав - НайЗдрав - Наздраве

Sorry Така ми дойде на езика, не знам даже дали има общо с темата, но книгата сигурно е страховита"

цитирай
18. angpiskova - за думичката "градоначал...
28.07.2011 19:36
katana написа:
angpiskova написа:
за думичката "градоначалник" не си прав. Може да е означавала еди какво си, но да си чувал, че езикът е система, която търпи развитие? И като поява на нови думи /неологизми/ и като смислова промяна на други - с повече конотации, казано нАучно:)
Още нещо - смятам Волгин за един от умните колеги....

Точно Волгин споменавам, че се води умен. Значи, в една система, каквато е и езика не се правят промени, както му скимне на човек. Една част от племето ми нарича компютъра ,компир. Е? Дай сега да променяме, елементите на системата, защото по ми харесва термина "градоначалник". Що не наричате полицаете ,"ушеви". Този термин е битува по-отдавна от "градоначалник.

Ма Катана, извинявай, това е като да сравняваш слон с какаду! Градоначалник отдавна има гражданственост и като кмет. Защо бъркаш нещата с аргото?
цитирай
19. katana - Защо да бъркам? Някога, някъде, на един полуинтелигентен неграмотник
28.07.2011 20:07
му дошло на акъла да каже на обществото, че едикойси бил градоначалник. Цялото стадо особено интелигентни медийни папагали се разчуруликало в хор и няколко години по-късно вече ме убеждават, че един грешен термин е придобил гражданственост. Би ли ми дала 1 микрофон за 10 мин и знаеш ли колко термини ще изпосътворя? :-)))))))))))))))))))))))
Значи, Общински партиен лидер стокойно може да бъде наричан "гаулайтер". Поне е едно и също значение има. Апроро, защо "градоначалник"? Щото е хем град, хем началник. Лично аз ви препоръчвам думата "Мер". Хем е кратка, хем е възприета от руснаците, хем си носи куп алюзии. Мери, отмерва, замерва, премерва, размерва. Ехеееее, питай ме само.... :-)))))))))))))
цитирай
20. angpiskova - Е, добре,
28.07.2011 20:12
някой я е употребил, без да знае точното й значение, но лека-полека с употребата е придобила и друго. И може, защото е заложено в самата нея, в словосъчетанието по-точно. Джамбаз е търговец на добитък, но има и дума "автоджамбаз", придобила смисъл на крадец на коли.
И виж, налага се, ако бъде възприета и се върти в употреба. В т.ч. и от вас!
цитирай
21. pegas08 - Katane, за медийната помия си прав. Щом и Пискова изписка за другарчето от Волга.
28.07.2011 20:17
Но, въпросът е следният:
От тази кал, нарече живот наш, актуален,
какво да очакваме, освен помийка
по хартията и по микрофоните!
Бъдете здрави!
цитирай
22. katana - Абе, да пази Господ от полуграмотници в медии
28.07.2011 20:19
angpiskova написа:
някой я е употребил, без да знае точното й значение, но лека-полека с употребата е придобила и друго. И може, защото е заложено в самата нея, в словосъчетанието по-точно. Джамбаз е търговец на добитък, но има и дума "автоджамбаз", придобила смисъл на крадец на коли.
И виж, налага се, ако бъде възприета и се върти в употреба. В т.ч. и от вас!

Е, то.... малко забрави и другата роля на "палачинките" /разбирай, журналистите/ :-)))))))))))))))) да поддържат нивото на масите. Поне да говорят правилно.
цитирай
23. angpiskova - Добре
28.07.2011 20:23
Утре ще те поканя в ефир да им изнесеш една лекция и до ефира ще събера и "Хоризонта":)
цитирай
24. katana - Ако ще е така, може ли и няколко правоверни комунета да има?
28.07.2011 20:26
angpiskova написа:
Утре ще те поканя в ефир да им изнесеш една лекция и до ефира ще събера и "Хоризонта":)

:-)))))))))))))))))))) Ако ще шоу, да е пълно. Кутев, Манолова... който не е зает с Лукойл. :-)))))))))))))
цитирай
25. angpiskova - Че тези
28.07.2011 20:32
пък защо ти са?
цитирай
26. katana - Да си начеша антикомунистическата краста.
28.07.2011 21:06
angpiskova написа:
пък защо ти са?

Пък и са отворковци.
цитирай
27. josarian - катана, напълно споделям! Знаете ли всъщност, чия собственост са медиите у нас?
28.07.2011 21:25
Не знаете...По-значителните от тях са собственост на лица неразривно свърдани с комунистическата Държарна Сигурност. В-к "Телеграф", "Монитор", "Политика", "Меридиан Мач", телевизия ТВ7 - собственост на Ирена Кръстева /бившата шефка на Тотото/и сина и Делян Пеевски. Зад тях твърдо седи ДПС. Така наречените Мама Свинкя и Синчо Прас. Освен визуално и духовно се доближават до тези сравнения. Ирена Кръстева е дъщеря на полковник отДС. Прочетете за тях в Гугъл, ще откриете много интересни нещица.
В-к "Земя" - собственост на другаря професор, началник Димитър Иванов /Митьо Гестапото/ на най-отвратителния, 6-ти отдел, на Държавна Сигурност по времето на соца.
В-к "Сега" - собственост на най-големия процентаджия в Българската история, Сашо Дончев. Човекът, делящ си 50% с руснаците печалба НАД цената на Газпром, и 30% от същата тази газ вътре в страната/при 15% нормална надценка за газа в света/.
В-к "Галерия" - собственост на група лоялни български колхозници, притежаващи партия и силови групировки като прикачен инвентар. В момента собственика /скрит, естествено/ е подсъдим кандидатпрезидент, най-големия спец по сваляне на банкови лихви и чупене на ръце, ребра и крака с чукове.
В-к "Стандарт" - собственост на адвокат Тодор Батков. Някаква руско-еврейска или еврейско-руска връзка съществува там, никой точно не знае, дори ДАНС. Майкъл Чорни е бизнесвдъхновителя на начинанието във всеки случай.
В-к "Новинар" - собственост на най-нежния бивш председател на СОС, Антоан Николов. За главни редактори и директори на вестника се смениха видните борци за демокрация Любен Дилов син и Мирослав Боршош. Собственика на вестника е известен и с това, че освен няколкото си скрити бизнеса, приватизира над 800 сгради и магазини в София, по времето, когато председателстваше СОС.
БТВ, любимата на всички ни телевизия - собственост на Красимир Гергов. Бивш зет на генерал от ДС. В момента владее над 70% от рекламния пазар в България, чрез фирмите си....Има и други, Петьо Блъсков, например, но ме мързи да пиша вече...
цитирай
28. angpiskova - пък защо ти са? Пък и са отворко...
28.07.2011 21:26
katana написа:
angpiskova написа:
пък защо ти са?

Пък и са отворковци.

Че си ми дружка, затова ще ти кажа приятелски - това при теб се превръща в обсесия. Дай друга тема, умен човек си, с чувство за хумор, винаги ще намериш:)
цитирай
29. katana - 28. josarian - Антоан ми се беше загубил от полезрението. Хе....:-)))))))))))
28.07.2011 22:23
Изплува, момъка. Бях се зачудил, дали ще го гърмят, ама явно се е разплатил. Тео Дечев ги знае тия неща. Е, то е ясно защо и кои перат мозъци. Ама поне в държавните медии трябва да има редакторска намеса. Това е мое мнение.
цитирай
30. katana - То едни отворковци... Не бе, Анджи. Твърдото ми мнение е, че медиите у нас са на
28.07.2011 22:27
29. angpiskova - пък защо ти са? Пък и са отворко...
angpiskova написа:
katana написа:
angpiskova написа:
пък защо ти са?

Пък и са отворковци.

Че си ми дружка, затова ще ти кажа приятелски - това при теб се превръща в обсесия. Дай друга тема, умен човек си, с чувство за хумор, винаги ще намериш:)

жълто и провинциално ниво. Хайде, ония, честните имат право да си правят програмите. Тях да ги питаме кинтите от къде са. Ама в държавните и аз имам пръст. Да кажеш на шефа си, че слушам радио, когато четеш ти. Иначе, йок. :-)))
цитирай
31. graywolf - дейба
28.07.2011 23:49
katana написа:
29. angpiskova - пък защо ти са? Пък и са отворко...
angpiskova написа:
katana написа:
angpiskova написа:
пък защо ти са?

Пък и са отворковци.

Че си ми дружка, затова ще ти кажа приятелски - това при теб се превръща в обсесия. Дай друга тема, умен човек си, с чувство за хумор, винаги ще намериш:)

жълто и провинциално ниво. Хайде, ония, честните имат право да си правят програмите. Тях да ги питаме кинтите от къде са. Ама в държавните и аз имам пръст. Да кажеш на шефа си, че слушам радио, когато четеш ти. Иначе, йок. :-)))

То даже кинтите не са интересни. Кинти прави всеки с що годе акъл и желание. Гнусното е когато хюмне като Кеворк Кевркян примерно, тръгне да раздава акъл. Едно от най жалките неща в тоя живот е когато не уцелиш момента да се оттеглиш от сцената. Но пък от доносник, кво друго да очкаваш... абе .. еби им майката. Те си мислят, че са велики, щото се изявяват медийно, а за нормалните хора въпроса е 'Моля ?' :)))
цитирай
32. gotzageraskov - Много интересен начин
29.07.2011 00:47
angpiskova написа:
за думичката "градоначалник" не си прав. Може да е означавала еди какво си, но да си чувал, че езикът е система, която търпи развитие? И като поява на нови думи /неологизми/ и като смислова промяна на други - с повече конотации, казано нАучно:)
Още нещо - смятам Волгин за един от умните колеги....

да се оправдае употребата на дума, чието значение не ни е яснор но трябва да оригиналничим на всяка цена. Просташкия език, скойто си служат много журналисти също ли е "развитие"?
цитирай
33. 4udovi6teto - !
29.07.2011 06:09
Прав е Катана, думата "градоначалник" означава само едно - началник на полицията в даден град. Лепването й към длъжността "кмет" е само и единствено от незнание и нежелание да се четат тълковните речници. За никакво "развитие" и изменение в езиковите форми не може да става дума, Ангелина.
Чу
цитирай
34. angpiskova - Прав е Катана, думата "гра...
29.07.2011 08:17
4udovi6teto написа:
Прав е Катана, думата "градоначалник" означава само едно - началник на полицията в даден град. Лепването й към длъжността "кмет" е само и единствено от незнание и нежелание да се четат тълковните речници. За никакво "развитие" и изменение в езиковите форми не може да става дума, Ангелина.
Чу

Чу, здравей, първо се радвам, че се появи!
Може влагането на този смисъл да е стигнало заради незнание, както ти се изразяваш, но оттам нататък машината е задвижена и този смисъл вече е факт.
цитирай
35. katana - Аз подскачам, когато чуя следните клишета: "култово ...." нещо си. Веднага си представям нещо,
29.07.2011 08:24
graywolf написа:
katana написа:
29. angpiskova - пък защо ти са? Пък и са отворко...
angpiskova написа:
katana написа:
angpiskova написа:
пък защо ти са?

Пък и са отворковци.

Че си ми дружка, затова ще ти кажа приятелски - това при теб се превръща в обсесия. Дай друга тема, умен човек си, с чувство за хумор, винаги ще намериш:)

жълто и провинциално ниво. Хайде, ония, честните имат право да си правят програмите. Тях да ги питаме кинтите от къде са. Ама в държавните и аз имам пръст. Да кажеш на шефа си, че слушам радио, когато четеш ти. Иначе, йок. :-)))

То даже кинтите не са интересни. Кинти прави всеки с що годе акъл и желание. Гнусното е когато хюмне като Кеворк Кевркян примерно, тръгне да раздава акъл. Едно от най жалките неща в тоя живот е когато не уцелиш момента да се оттеглиш от сцената. Но пък от доносник, кво друго да очкаваш... абе .. еби им майката. Те си мислят, че са велики, щото се изявяват медийно, а за нормалните хора въпроса е 'Моля ?' :)))

обект на преклонение, поклонение и :-) съответния клир. Някой "взривил" нещо си. "Телевизията вече няма да бъде същата". К`во и се променя? Пак са си същите. :-)))) Те пак са си там.
цитирай
36. katana - Нечие незнание и некомпетентност не бива да стават модел за говор.
29.07.2011 08:26
4udovi6teto написа:
Прав е Катана, думата "градоначалник" означава само едно - началник на полицията в даден град. Лепването й към длъжността "кмет" е само и единствено от незнание и нежелание да се четат тълковните речници. За никакво "развитие" и изменение в езиковите форми не може да става дума, Ангелина.
Чу

цитирай
37. katana - Анджи, ама вие кте колеги, бе. Познавате се. Че обменяте опит помежду си.
29.07.2011 08:27
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
Прав е Катана, думата "градоначалник" означава само едно - началник на полицията в даден град. Лепването й към длъжността "кмет" е само и единствено от незнание и нежелание да се четат тълковните речници. За никакво "развитие" и изменение в езиковите форми не може да става дума, Ангелина.
Чу

Чу, здравей, първо се радвам, че се появи!
Може влагането на този смисъл да е стигнало заради незнание, както ти се изразяваш, но оттам нататък машината е задвижена и този смисъл вече е факт.

цитирай
38. анонимен - Икономист
29.07.2011 08:47
Добро утро!Аз съм за "бургмистър".Тъй де щом сме "прусаците на Балканите",трябва да се спазват традициите.
Да,катана, този път си прав!Скука,продажничество,проституция,плагиатство и най вече бездуховност царят на журналистическото поприще.Един сал проф.Вучков,като един журналистически "Данко" е изтръгнал сърцето си и ежеседмично ни осветява пътя.И той кат теб е семантик ипоборник за правоговор и правопис.
А иначе от новините обичам най-много новините от "Мъпет шоу".Излиза оня с голямата глава и казва :"Новини-няма нищо ново!!!!" и си се прибира човека.Това е.
И отново да ти припомня,за избирателната амнезия,която е болест и на журналистиката-може да си се заразил. Незаслужено си забравил в публикацията по-горе избирателно Е.Дайнов,Огнянчо Минчев,Анточо Гълъбчев,Румянка неебанка Коларранка,Колтуклийката,КулезичоваКошлукович и още една плеада момчета и момичета от НИИМ а на ЦК на ДКМС.Знам,че ще кажеш,че неможеш да картотекираш всички курви,но знае ли човек,тези може да са ти любими и да си ге къташ?
цитирай
39. katana - Те, чет нямат. Е, предполагма си прочел, че практически не гледам български телевизии
29.07.2011 09:37
анонимен написа:
Добро утро!Аз съм за "бургмистър".Тъй де щом сме "прусаците на Балканите",трябва да се спазват традициите.
Да,катана, този път си прав!Скука,продажничество,проституция,плагиатство и най вече бездуховност царят на журналистическото поприще.Един сал проф.Вучков,като един журналистически "Данко" е изтръгнал сърцето си и ежеседмично ни осветява пътя.И той кат теб е семантик ипоборник за правоговор и правопис.
А иначе от новините обичам най-много новините от "Мъпет шоу".Излиза оня с голямата глава и казва :"Новини-няма нищо ново!!!!" и си се прибира човека.Това е.
И отново да ти припомня,за избирателната амнезия,която е болест и на журналистиката-може да си се заразил. Незаслужено си забравил в публикацията по-горе избирателно Е.Дайнов,Огнянчо Минчев,Анточо Гълъбчев,Румянка неебанка Коларранка,Колтуклийката,КулезичоваКошлукович и още една плеада момчета и момичета от НИИМ а на ЦК на ДКМС.Знам,че ще кажеш,че неможеш да картотекираш всички курви,но знае ли човек,тези може да са ти любими и да си ге къташ?

И не слушам радиа. Хайде, похвали Продев, молим ти се. Кажи и, че Славков е най-великия телевизионер.
цитирай
40. анонимен - Икономист
29.07.2011 10:06
Какъв Продев,какъв Славков?Те са мъртви бе,момче.Може да си го изпуснал,нали не гледаш телевизия?Нали ти висат "катана обективния", а не "катана пристрастния".Знам,че не можеш да прежалиш"Демокрацията" на Гошето Коритаров и Волчо Сидеров,ама след о,бозе почившият ви орган имаше още - "анти-манти","седем-осем" и разни други стенвестници.И от тях ли си отвратен.Вярно е ,че никой на харесва трупове.А любимият ти журналист е "parasol".От "антикомунистическо застраховане тудей".
цитирай
41. graywolf - Какъв Продев, какъв Славков?Те са ...
29.07.2011 10:25
анонимен написа:
Какъв Продев,какъв Славков?Те са мъртви бе,момче.Може да си го изпуснал,нали не гледаш телевизия?Нали ти висат "катана обективния", а не "катана пристрастния".Знам,че не можеш да прежалиш"Демокрацията" на Гошето Коритаров и Волчо Сидеров,ама след о,бозе почившият ви орган имаше още - "анти-манти","седем-осем" и разни други стенвестници.И от тях ли си отвратен.Вярно е ,че никой на харесва трупове.А любимият ти журналист е "parasol".От "антикомунистическо застраховане тудей".

Предполагам, Велислава Дърева е твоят модел за журналист, нали ?
цитирай
42. katana - Бе той и Маркс беше умрял, ама учениците му...
29.07.2011 10:29
анонимен написа:
Какъв Продев,какъв Славков?Те са мъртви бе,момче.Може да си го изпуснал,нали не гледаш телевизия?Нали ти висат "катана обективния", а не "катана пристрастния".Знам,че не можеш да прежалиш"Демокрацията" на Гошето Коритаров и Волчо Сидеров,ама след о,бозе почившият ви орган имаше още - "анти-манти","седем-осем" и разни други стенвестници.И от тях ли си отвратен.Вярно е ,че никой на харесва трупове.А любимият ти журналист е "parasol".От "антикомунистическо застраховане тудей".

Ама ти нещо се изявяваш като голям познавач на блога и моите вкусове. Все едно си пием кафето ката ден. Ай стига с хипотези. Винаги казвай "Според мен","предполагам" и други литературни определения на "хипотеза". Парасол пише добре и с аргументи. За разлика от онази... забравих я... почти мъжа... уф....
Коята пише добре, но с полуфакти. Хайде да се разберем, кое е по опасното. Полуистината или лъжата?
цитирай
43. анонимен - Икономист
29.07.2011 10:54
От теб гледам,катана!Ти си царя на категоричния императив.Басирам се че в горната статия и в още 10 на зад няма твое изявление която да е с "аз мисля" и "според мен".Щото при теб хипотези няма.Твоите са само "тези"-си.
А най опасно е съчетанието между честолюбие и завист-това ражда мания за преследване.
цитирай
44. katana - Нали не си вадиш хляба като психолог? :-)))))))))))))))))
29.07.2011 11:27
анонимен написа:
От теб гледам,катана!Ти си царя на категоричния императив.Басирам се че в горната статия и в още 10 на зад няма твое изявление която да е с "аз мисля" и "според мен".Щото при теб хипотези няма.Твоите са само "тези"-си.
А най опасно е съчетанието между честолюбие и завист-това ражда мания за преследване.

Добре би прозвечало "Аз мисля, че Димитър Иванов и Цвятко Цветков не са експерти по национална сигурност, а прости ченгета и слуги на БКП."
цитирай
45. rustam - Та кво викаш?
29.07.2011 13:54
в главата ти - тътен, така ли?
Ми тътенът се явява в големи затворени пространства, междувпрочем.
Така че, нищо чудно, в кухата ти тиква да е тътен.
Бая гръмовен ще е бил.
цитирай
46. katana - Рустаме, правилно постъпваш, че не четеш и основните текстове
29.07.2011 14:02
иначе ще си в пермнентен културен шок. И ще НЕДОУМЯВАШ. :-)))))))))))))))
За тътените и къде се проявяват, мълък, но платен урок по физика ще ти предложа.
цитирай
47. анонимен - adobe connect now login
19.02 21:35
msiexec transform vista pdf files http://oxydduv.hostingsociety.com/acrobat-reader-pdf.html acrobat reader pdf
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katana
Категория: Политика
Прочетен: 923035
Постинги: 342
Коментари: 16874
Гласове: 14482
Архив
Календар
«  Май, 2012  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031