Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2011 11:57 - И като започна едно реване, та цяла неделя
Автор: katana Категория: Политика   
Прочетен: 2385 Коментари: 77 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Кой ли не рева! Реват журналя, реват медии, реват блогъри! Проглушиха ми ушите! Отделно, че ми се намокриха чорапите от сълзи. Ама първото, за което се сетих беше фразата : „Га йеди кефтьетата ни рива! Сигъ ривьйеш, та съ късаш!”.
Първий рев нададе един доцент, който гордо си хвърли трудовата книжка по Стоичков, защото последний станал „доктор хонорис кауза”. И ревна гороломно. Не можело така! Га Путин стана „доктор хонорис кауза”, ни рива ичь! Га ни пузна ни един път в прогнозите си и лъга на ползу БСП, пак ни рива. Сига ривье. Ама и народа ревна. Ма Стоичков бил простак. Ама Путин не е простак, ама спря газта, та ние ревнахме всинца. Бе дайте му на доцента едно „доктор хонорис кауза” от Пернишкия университет, белким млъкне.
Ревнаха и синдикатите, че и стачка обявиха. Ма не рьиваха, га точиха от железниците. Ни рьиваха, га се сключваха разни договори, дето требе да се плащат. Най-ни рьиваха га Валето Моллов им продаде горящи вагони, 15 пъти над стойността им. Нье ривът и га ги питаш, що бе мамини, у целио свет влаците фъркат, а у нас всяко бабе ще изпревари всеки влак, и то, ако не пламне по пътя. Тогава ще повика пожарната и ще го изчака на следващата гара. Гласът на народа си каза думата. Да оставим ората, че да си получават заплатите. Ама да им дадем едни пари, нищо че дотацията е позабранена. Даваме им парите, и ревем, че пенсиите са малки. Тряа се рьивье за нещо. Министеро бил некадърен, шефо, и той е некадърен. Значи, да купиш горящи вагони е образец на кадърност, а? Их бре, гяволета, таквизе!
Ами сигъ!?!? Пенсионната възраст се била вдигнала! Рьев, зор, сълзи и сополи. Що нье ревнахте, га Луканов фалира държавата и натрупаните пенсионни фондове изгоряха? Що нье ривахтье, га титанично умелите и кадърни политикани изритаха 2 000 000 активни българе, да си вземат шапките и да трупат принадена стойност за други държави?
За Бога братя, ньие рьивьете! Ако рьиваньето ви правеше богати, до един щяхте да сте милиардери и тук таме по някой пресипнал милионер.

 




Гласувай:
39
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavamottuk - Тъ й си е.
26.11.2011 12:03
..не че е хубаво,не че сме доволни ,ама трябва да има край и начало всичко
цитирай
2. анонимен - Congratulations, другарю!
26.11.2011 12:28
Ти си от тия, дето си носят въженцата от къщи
цитирай
3. kamosutrov - Всичко се получава с шамари.
26.11.2011 12:33
minavamottuk написа:
..не че е хубаво,не че сме доволни ,ама трябва да има край и начало всичко

На който му стисдка, вади шамарохвъргачката и действа.
цитирай
4. kamosutrov - Възможно е. Но си е моето въже и съм си го платил.
26.11.2011 12:34
2. анонимен - Congratulations, другарю!
анонимен написа:
Ти си от тия, дето си носят въженцата от къщи

Не искам твоето въже, кото дори и не е твое, а са ти го дали, за да избесиш повече хора.
цитирай
5. vmir - Чудя се на тези хора толкова ли чак не могат без риване.
26.11.2011 12:42
Не, че съм против риваниту, ма да беше за някаква смислена промяна, да ривем за тая промяна сига, чи да ни съ риве подире, пък те си ривът ей тъй, чи пак да съ риве после, щото нали требе рев да става. Май един закон за риваниту да помогне да се правят в службите и в къщите стаи специално за ривящите, че да ни смущават онези, на които не им се риве в момента.
цитирай
6. kass - katana
26.11.2011 14:13
Айде и ти ти като бате ти Бойко, що не рИвахте, та що не рИвахте...
рИвахме бре, ама нямаше кой да чуе... че и по изборите за други все гласувахме... Та за Костов, та за Царя, та за бате ти Бойко накрая... И сега какво??? Да секне ревът, да закрием държавата и секи да се спасява, щото никой не рИвал достатъчно и навреме???
Ама после да не кажеш пак "Що не рИвахте когато бате ви Бойко като е'аваше мамата на всичко"???

vmir - Ми то остана само и закон за рИванетУ да измислят :)))...
цитирай
7. анонимен - Всичко е ала бала и е обречено. Сеир ...
26.11.2011 14:22
Всичко е ала бала и е обречено. Сеир да има и направляване/манипулираане/ на умствени възможности така,че да послужат за постигане на нечия цел, в която да играем ролята на пешките,пионките... все тази.
цитирай
8. katana - Така е , Иве! Сега, като ривът, да ривът по всеки виновин
26.11.2011 14:46
kass написа:
Айде и ти ти като бате ти Бойко, що не рИвахте, та що не рИвахте...
рИвахме бре, ама нямаше кой да чуе... че и по изборите за други все гласувахме... Та за Костов, та за Царя, та за бате ти Бойко накрая... И сега какво??? Да секне ревът, да закрием държавата и секи да се спасява, щото никой не рИвал достатъчно и навреме???
Ама после да не кажеш пак "Що не рИвахте когато бате ви Бойко като е'аваше мамата на всичко"???

vmir - Ми то остана само и закон за рИванетУ да измислят :)))...

Не само по Бойко. Някой чу ли 1 дума за Валето Моллов? Последната седмица?
По памет, горящите вагони стрували над 26 000 000 лв.
цитирай
9. katana - И без закони имим усещането, че рИванетУ е задължително
26.11.2011 14:47
vmir написа:
Не, че съм против риваниту, ма да беше за някаква смислена промяна, да ривем за тая промяна сига, чи да ни съ риве подире, пък те си ривът ей тъй, чи пак да съ риве после, щото нали требе рев да става. Май един закон за риваниту да помогне да се правят в службите и в къщите стаи специално за ривящите, че да ни смущават онези, на които не им се риве в момента.


цитирай
10. katana - Не игнорирам и елемента на сеира
26.11.2011 14:48
анонимен написа:
Всичко е ала бала и е обречено. Сеир да има и направляване/манипулираане/ на умствени възможности така,че да послужат за постигане на нечия цел, в която да играем ролята на пешките,пионките... все тази.

Защо журналята не издирят Мутавчиев? Да го поразпитат мънинко? Ами ме занимават, как едни баби се жалват, че не могат да одат на пазар до близкия град, ама го правили рядко. Но си искат влака.
цитирай
11. yotovava - Ми да рвът,
26.11.2011 14:56
то друго не могат :))))))))))))))))))))
цитирай
12. solinvictus - Ми тоя социолог е от комуняшката ...
26.11.2011 15:54
Ми тоя социолог е от комуняшката камарила Катана ,кво се чудиш що ревял? хаха
Стоичков го знаят насякъде ,че е поне българин а тоя олигофрен от две думи се разбира ,че е интернационалист хахаха ша ма уморишь от смехь!
ПоЗдрав и суджуците да почваме вече!
цитирай
13. katana - Рьивът си тьйе!
26.11.2011 16:50
yotovava написа:
то друго не могат :))))))))))))))))))))

Без уши останах.
цитирай
14. katana - Той се обиди от името на социолозите.
26.11.2011 16:51
solinvictus написа:
Ми тоя социолог е от комуняшката камарила Катана ,кво се чудиш що ревял? хаха
Стоичков го знаят насякъде ,че е поне българин а тоя олигофрен от две думи се разбира ,че е интернационалист хахаха ша ма уморишь от смехь!
ПоЗдрав и суджуците да почваме вече!

:-))))))))))))))))
цитирай
15. анонимен - стига и ти бе!
26.11.2011 18:04
Ти си пълно копие на онова недоразумение премиера бе!!! Пишеш пълни глупости!
цитирай
16. анонимен - Много тъпо
26.11.2011 18:05
В тази страна, освен ОНЯ от Банкя, не виждам някой да рИве!
цитирай
17. djovana38 - АКО МОЖЕШЕ С РЕВАНЕ...
26.11.2011 18:10
....да се оправят нещата, нямаше да има гробища! Ние си ревем, продажната политика си върви...БДЖ ще се продава(вече са го решили), даже си знаят те, кой ще го купи(товарните превози) и ....защо! А ние ще си ревем, докато се удавим в собствените си сълзи! С една дума "Интереса клати феса(само за ония горе), а за нас долу "Кучетата си лаят, керванът си върви! Твърдоглав и лесен народ се оказаха българите! Ами нека си ревем....докато го ударим на хленчене-от немощ...
цитирай
18. podvodni - Абе катански, що ривиеш срещу ри...
26.11.2011 18:14
Абе катански, що ривиеш срещу риването?
цитирай
19. katana - Не мога да те конкурирам с твоите празни глупости
26.11.2011 18:24
15. анонимен - стига и ти бе!
анонимен написа:
Ти си пълно копие на онова недоразумение премиера бе!!! Пишеш пълни глупости!

цитирай
20. katana - Ашк олсун, че виждаш реване. Аз го чувам.
26.11.2011 18:25
16. анонимен - Много тъпо
анонимен написа:
В тази страна, освен ОНЯ от Банкя, не виждам някой да рИве!

цитирай
21. katana - Искам обоснована тишина :-))))))))))))))
26.11.2011 18:26
podvodni написа:
Абе катански, що ривиеш срещу риването?

Изпълнена с многозначителни следствия и присъди.
цитирай
22. katana - От кога мрънкам, че повечето българи го карат само на реване, мрънкате и ... имитация на интелигентност.
26.11.2011 18:28
djovana38 написа:
....да се оправят нещата, нямаше да има гробища! Ние си ревем, продажната политика си върви...БДЖ ще се продава(вече са го решили), даже си знаят те, кой ще го купи(товарните превози) и ....защо! А ние ще си ревем, докато се удавим в собствените си сълзи! С една дума "Интереса клати феса(само за ония горе), а за нас долу "Кучетата си лаят, керванът си върви! Твърдоглав и лесен народ се оказаха българите! Ами нека си ревем....докато го ударим на хленчене-от немощ...

цитирай
23. podvodni - Това твое желание ще се изпълни само ...
26.11.2011 18:31
Това твое желание ще се изпълни само га пръдне гущер в сутрешният блок при Бареков.
цитирай
24. katana - Аз съм отптимист! Все някога нещо ще пръдне.
26.11.2011 18:56
podvodni написа:
Това твое желание ще се изпълни само га пръдне гущер в сутрешният блок при Бареков.

цитирай
25. nbrakalova - Точни въпроси
26.11.2011 19:02
с придружаващите ги смях и сълзи :) Но за да спре да плаче, човек и народ трябва първо да се порасне и да се научи самостоятелно да мисли, като не сe забравя, че освен молитва лозето иска и мотика. :)
цитирай
26. podvodni - Хвала за твоят оптимизъм. Преди 2 ...
26.11.2011 19:07
Хвала за твоят оптимизъм. Преди 2 години един образ се пъна и пъчи по телевизиите и накрая взе че се наака.
цитирай
27. katana - Води се производствен инцидент. :-))))))))))))
26.11.2011 20:17
podvodni написа:
Хвала за твоят оптимизъм. Преди 2 години един образ се пъна и пъчи по телевизиите и накрая взе че се наака.

Виж, за 2-3 години трудно се оправят неща, които са разбишквани 60 годни.
цитирай
28. katana - Да бе! Народ от инфатнтили ще порастне... Чушки.
26.11.2011 20:18
nbrakalova написа:
с придружаващите ги смях и сълзи :) Но за да спре да плаче, човек и народ трябва първо да се порасне и да се научи самостоятелно да мисли, като не сe забравя, че освен молитва лозето иска и мотика. :)

цитирай
29. podvodni - Ба маа му, от 1990 година до днес 60 ...
26.11.2011 20:22
Ба маа му, от 1990 година до днес 60 години ли минаха?
цитирай
30. swanlake - Днес гласувам за теб с особено мн...
26.11.2011 22:01
Днес гласувам за теб с особено мнение :) Не са ревали ма все някога и от някъде трябва да се започне :)
цитирай
31. xloranphyl - Много нагло и тъпо. . . Защо ли не се ...
26.11.2011 22:15
Много нагло и тъпо...
Защо ли не се учудвам, че БДЖ бяха държани за да попиват държавни средства над 2 години? Защо ли тези мерки не се предприеха, да речем, преди изборите? Ъ?
P.S. Не се хаби да ми отговаряш, мнението ти ще бъде пълно с лъжи и лиги от облизване на сфинктери...

цитирай
32. katana - От 1944 г ги броя.
26.11.2011 22:54
podvodni написа:
Ба маа му, от 1990 година до днес 60 години ли минаха?

цитирай
33. katana - Лошото е, че ревът е главно магарешки :-)))))))))))))
26.11.2011 22:56
swanlake написа:
Днес гласувам за теб с особено мнение :) Не са ревали ма все някога и от някъде трябва да се започне :)

цитирай
34. katana - Твоето експертно мнение ми липсваше. Особено, последната му част.
26.11.2011 22:58
xloranphyl написа:
Много нагло и тъпо...
Защо ли не се учудвам, че БДЖ бяха държани за да попиват държавни средства над 2 години? Защо ли тези мерки не се предприеха, да речем, преди изборите? Ъ?
P.S. Не се хаби да ми отговаряш, мнението ти ще бъде пълно с лъжи и лиги от облизване на сфинктери...

Явно си падаш по ректалните удоволствия. Няма да ти се бъркам.
цитирай
35. kasnaprolet9999 - Риването е като след дъжд-качулка. ...
26.11.2011 23:07
Риването е като след дъжд-качулка. Трябва да се действа, до като желязото е горещо, както са казвали още в древността нашите деди. От риване полза няма. Сега като приватизират железницата всичко съвсем ще ви се изясни. Бъдете в очакване на стратегическият купувач.
цитирай
36. kushel - Катана, Камосутров ти е коменти...
26.11.2011 23:51
Катана, Камосутров ти е коментирал. Това е гаф или шизофрения, не мислиш ли?

Относно темата. За всичко е виновен недодялания капитализъм. Него дори и развитите държави не могат да го очовечат.
цитирай
37. katana - Други идеи имаш ли?
27.11.2011 00:12
kasnaprolet9999 написа:
Риването е като след дъжд-качулка. Трябва да се действа, до като желязото е горещо, както са казвали още в древността нашите деди. От риване полза няма. Сега като приватизират железницата всичко съвсем ще ви се изясни. Бъдете в очакване на стратегическият купувач.

цитирай
38. katana - Май само ти не знаеш, че в Камо Сутров влизат още 3 мои приятели, без блогове.
27.11.2011 00:14
kushel написа:
Катана, Камосутров ти е коментирал. Това е гаф или шизофрения, не мислиш ли?
Относно темата. За всичко е виновен недодялания капитализъм. Него дори и развитите държави не могат да го очовечат.

А по темата, какво предлагаш? Да ревем за твоя социализъм или за?
цитирай
39. hopfen - ::''
27.11.2011 01:46
Ей го на още иден проззззтаг кат Ицето,аман нямат свършване Не на всеки километър - на всеки метър, адвоката на новия доктор
бил в блога, това вече е новина!
цитирай
40. apostapostoloff - Реват вече
27.11.2011 02:52
22 години. И не им омръзва...
цитирай
41. анонимен - хахах
27.11.2011 07:51
аз не рева, аз се забавлявам :))
цитирай
42. katana - И още ще реват
27.11.2011 08:04
apostapostoloff написа:
22 години. И не им омръзва...

цитирай
43. katana - Ревни ,де!
27.11.2011 08:05
alllyallly написа:
аз не рева, аз се забавлявам :))

Не може без реване.
цитирай
44. vmir - 9. katana,
27.11.2011 08:24
katana написа:
И без закони имим усещането, че рИванетУ е задължително


Ми щяха ли иначе да ривът срещу шистовия газ? Най-богатите и с най-високо качество на живота си го ползват този енергоизточник, но ние не можели сме били, щото щял бил да ни изтрови, ако забравим да неутрализираме токсичните компоненти. Ми то така по-добре да ривем срещу придвижването изобщо, щото някой водач на МПС може да забрави правилата за движение и да сгази народа. Още по-неотложно се налага да ривем срещу болниците и лекарите изобщо, щото някой от тях може да сгафи нещо и ето защо е най-добре да бъдат разтурени болниците, а докторите пратени да лекуват добитък и други подобни твари, щото сме много хуманни и загрижени за всяко живо същество. Училищата трябва незабавно да ги взривим, а с парите от тухлите им да купим дипломи на децата си и така ще ги направим професори още на 18 години и ще отпадне нуждата цял живот да ни убеждават, че знаят всичко. Политиците и всички началници ще ги пуснем в неплатен отпуск, времетраенето на който ще обявим за гратисен период за снабдяване на циганите с дограма и офис оборудване, защото всички са маскари, а у нас всеки знае по-добре от управляващите какво да прави, освен това, ще решим и циганския въпрос, защото снабдени с канцеларско обзавеждане, циганите ще си направят фирми и ще поставят началото на бурен стопански възход.
цитирай
45. vmir - Намерих и потвърждение даже, ето го:
27.11.2011 08:42
http://hristo27.blog.bg/zabavlenie/2011/11/25/stypka-po-stypka-kym-integraciiata.856597#last_comment

цитирай
46. анонимен - ами стига сте ме разсмивали де:))))))))
27.11.2011 08:52
katana написа:
alllyallly написа:
аз не рева, аз се забавлявам :))

Не може без реване.

цитирай
47. katana - За шистовия газ знам доста. Га Златев дупчи за газ, ни рьиваха. Сигъ рьивът ли рьивът.
27.11.2011 09:39
vmir написа:
katana написа:
И без закони имим усещането, че рИванетУ е задължително


Ми щяха ли иначе да ривът срещу шистовия газ? Най-богатите и с най-високо качество на живота си го ползват този енергоизточник, но ние не можели сме били, щото щял бил да ни изтрови, ако забравим да неутрализираме токсичните компоненти. Ми то така по-добре да ривем срещу придвижването изобщо, щото някой водач на МПС може да забрави правилата за движение и да сгази народа. Още по-неотложно се налага да ривем срещу болниците и лекарите изобщо, щото някой от тях може да сгафи нещо и ето защо е най-добре да бъдат разтурени болниците, а докторите пратени да лекуват добитък и други подобни твари, щото сме много хуманни и загрижени за всяко живо същество. Училищата трябва незабавно да ги взривим, а с парите от тухлите им да купим дипломи на децата си и така ще ги направим професори още на 18 години и ще отпадне нуждата цял живот да ни убеждават, че знаят всичко. Политиците и всички началници ще ги пуснем в неплатен отпуск, времетраенето на който ще обявим за гратисен период за снабдяване на циганите с дограма и офис оборудване, защото всички са маскари, а у нас всеки знае по-добре от управляващите какво да прави, освен това, ще решим и циганския въпрос, защото снабдени с канцеларско обзавеждане, циганите ще си направят фирми и ще поставят началото на бурен стопански възход.

цитирай
48. katana - :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
27.11.2011 09:41
vmir написа:
http://hristo27.blog.bg/zabavlenie/2011/11/25/stypka-po-stypka-kym-integraciiata.856597#last_comment


цитирай
49. katana - Що пък да не се смеем? Кайман ближе масайка, това да не би да е научна студия?
27.11.2011 09:43
alllyallly написа:
katana написа:
alllyallly написа:
аз не рева, аз се забавлявам :))

Не може без реване.


цитирай
50. анонимен - Не съм съгласен
27.11.2011 10:07
Знаеш ли защо - ами защото на всички избори поне 40% от хората не гласуват. Имай го пред вид. Това е доста показателно. Освен това аз до сега за управляваща партия не съм гласувал. Имам право да си изказвам мнението (пък реването да си го хапвам). Нали и през турското робство - стояхме 5 века без нищо почти да направим, но дойдоха най-накрая Ботев и Левски - и на тях ли щеше им го кажеш същото - "защо не ревахте като беше дошъл Баязид", нали разбираш, че поколенията се сменят и не можеш да обвиняваш цял народ за нещо, просто не е справедливо. Такива поучения всеки ден слушам от Бат`Бойко. Въпроса е да се обединим, защото само тогава сме силни, докато сме полицаи, лекари, железничари, природозащитници, пенсионери, цигани, турци. Няма да успеем. Когато обаче се съберем всички, българина е доказал, че няма какво да го спре (колкото и рядко да се случва това). Туйто.
цитирай
51. katana - Първо, що не си с името си? Второ, в тезата ти има и силни позиции, но и доста слаби
27.11.2011 10:17
анонимен написа:
Знаеш ли защо - ами защото на всички избори поне 40% от хората не гласуват. Имай го пред вид. Това е доста показателно. Освен това аз до сега за управляваща партия не съм гласувал. Имам право да си изказвам мнението (пък реването да си го хапвам). Нали и през турското робство - стояхме 5 века без нищо почти да направим, но дойдоха най-накрая Ботев и Левски - и на тях ли щеше им го кажеш същото - "защо не ревахте като беше дошъл Баязид", нали разбираш, че поколенията се сменят и не можеш да обвиняваш цял народ за нещо, просто не е справедливо. Такива поучения всеки ден слушам от Бат`Бойко. Въпроса е да се обединим, защото само тогава сме силни, докато сме полицаи, лекари, железничари, природозащитници, пенсионери, цигани, турци. Няма да успеем. Когато обаче се съберем всички, българина е доказал, че няма какво да го спре (колкото и рядко да се случва това). Туйто.

За обединението съм съгласен. Но как да се обединя с корумпирани и некадърни лекари? Нека лекарите си кажат кои от тях са боклуци и кои не. След като ги изритат, ще застана до останалите. Не обобщавай на ангро. Пенсионерите останаха без пенсии, когато правешкия цървул им прибра фондовете в държавния бюджет. Ама те си го искат обратно. И гласуват за разни крадци. За шистовия газ мога да напиша студия. Изобщо, двуличното поведение ме дразни. Както ме дразнят и лъжите. Пример: До сега не съм чул никой от стачкуващите ЖП-ейци да попита какво става с горящите вагони на Валето Моллов и защо Мутафчиев не е разследван. Имай пред вид, че съм учил в Транспортния факултет на ВМЕИ и бая ЖП-ейци са ми колеги.
цитирай
52. kushel - По темата предлагам да върнем част ...
27.11.2011 11:18
По темата предлагам да върнем част от социализма. Образованието и медицинското обслужване са свещинна длъжност на държавата и не могат да се намират основно в частни ръце. След като тая дейности се осигурят и обезпечат напълно, тогава може да се мисли и за други екстри. Абсурдно е един полицай да взема два пъти повече от доктор и да се пенсионира десет години по-рано от него с 20 брутни заплати подарък. Но, при демокрацията полицаят е много по-важен от доктора, естествено.
цитирай
53. injir - , , Kaто започна едно реванЕ, , . . . :)
27.11.2011 11:18
,,Kaто започна едно реванЕ,, ... :)
цитирай
54. ok3223 - Риването е от теб
27.11.2011 11:47
Само твоят рев се чува в блога, 60 годишен рев...друг няма.
И то в подкрепа на д-ра на науките гусин Бойко Б.
Напразно се трепиш. Пътник е човека, вижда се от всеки...
А и закъсня с 2 годинки.
Бавно се нагаждач старче, а и позата ти не е оригинална и съвременна.
Ползите обраха другите, а ти се натискаш за пасивите.
Многу са, не се товари с тях, ще се изкелиш.
Не е нито умно, нито здравословно.
цитирай
55. katana - Кушеле, слабо познаваш историята или не ти изнася да я познаваш
27.11.2011 12:06
kushel написа:
По темата предлагам да върнем част от социализма. Образованието и медицинското обслужване са свещинна длъжност на държавата и не могат да се намират основно в частни ръце. След като тая дейности се осигурят и обезпечат напълно, тогава може да се мисли и за други екстри. Абсурдно е един полицай да взема два пъти повече от доктор и да се пенсионира десет години по-рано от него с 20 брутни заплати подарък. Но, при демокрацията полицаят е много по-важен от доктора, естествено.

Знаеш ли какво е било до Великата ти деветосептемврийска революция? Не знаеш. Полиция и здраве са били под една шапка. Вашите хора си направиха милиционерска държава и обезличиха труда на интелигенцията. Още тогава простия милиционер получаваше повече от лекар и инженер. И сега да ти кажа нещо, че само врякате. До 9-ти септември е имало здравеопазване за богати, но и за бедни. И в двата случая е било качествено. Но тогава един добър лекар не е бил в държавно-общинската здравна система и да е имал и частна практика. Но са били задължени /не знам как е било, но са имали някаква квота, да преглеждат и бедни пациенти в общинските болници/. Информация от първоизточник. Същото е било и с образованието. Ти се хвани и обясни, как и по какъв начин "бедни и прогресивни" селяни са плащали образованието на децата си в чужбина. С труда си и с нивите си.
цитирай
56. katana - за едни е рИването, за други рЕването. :-)))))))))))))
27.11.2011 12:07
injir написа:
,,Kaто започна едно реванЕ,, ... :)

цитирай
57. katana - Не те знам на колко години си, но внимавай кого наричаш "старче". Може да говориш с баща си.
27.11.2011 12:09
ok3223 написа:
Само твоят рев се чува в блога, 60 годишен рев...друг няма.
И то в подкрепа на д-ра на науките гусин Бойко Б.
Напразно се трепиш. Пътник е човека, вижда се от всеки...
А и закъсня с 2 годинки.
Бавно се нагаждач старче, а и позата ти не е оригинална и съвременна.
Ползите обраха другите, а ти се натискаш за пасивите.
Многу са, не се товари с тях, ще се изкелиш.
Не е нито умно, нито здравословно.

Хайде, къш и оди да цунеш Станиша.
цитирай
58. zahariada - Това, което използваш за контекст...
27.11.2011 12:44
Реването, де. Знаеш го цялото, предполагам. Това е за една мацка, която се дърпала след кюфтетата. Та продължението е..."Лапай па..ката жувотно, да ти не е.а май..та. Съжалявам за нецензурните думи, но така е в оригинал. Така че, като се ядат кюфтета на аванта, трябва да се мисли. Поздрав!
цитирай
59. katana - Именно, Захо, именно :-))))))))))))
27.11.2011 13:04
zahariada написа:
Реването, де. Знаеш го цялото, предполагам. Това е за една мацка, която се дърпала след кюфтетата. Та продължението е..."Лапай па..ката жувотно, да ти не е.а май..та. Съжалявам за нецензурните думи, но така е в оригинал. Така че, като се ядат кюфтета на аванта, трябва да се мисли. Поздрав!

Сега се правят на гнусливи и не щат да лапат.... онова. :-)))))))))))
цитирай
60. анонимен - Икономист
27.11.2011 13:45
Къде изчезна бе катана?Много дълго ви е продължил герберския тийм-билдинг!Гледам идеш с нови сили след лекциите на д-р.Стоичсов,Московски и Тотю.Нищо обаче не казваш за лекцията на вътрешния Цецо,как поддържат успешно реда около училищата.Нещо свенливо политикантски засягаш и колоквюма по мъртви родилки,не платили избор на екип и по живи такива - платили.
Въобще дай нещо животрептущо.Показа ли ви Яне нагледно как се спазва анална хигиена?Волен чете ли ви лекцията "Капка по Капка"?Имаше ли от независимите лектори и ликтори?
В същност извинявай за констатацията но по-ревящ блогър от теб не познавам!От всичките ти постинги до сега,мисля,че около 85% са силен рев на тема "Изядоха ми тирамисуто, искам компенсация".
На тийм билдинга кифтета ли ручахте,че така са ти се забили в паметта?
Виж що се отнася до възрастта за пенсиониране и добавките за трудов стаж-напълно подкрепям.Тамън се чудех как да резна 10 -15 % от заплатите.Сега с чиста съвест ще обвиня Дянков и Футболист № 1 и ще им създам още малко верни фенове.
Айде пусни нещо срещу комунистите,че стана скучно.Или са ви забранили да пишете срещу шефовете.
цитирай
61. vencivaleri1951 - Друго нещо си е Блог Бг със сен-сея...
27.11.2011 13:45
С приездом "Катана"!
От друга страна отсъствието ти виждаш ли пред какви ситуации ни изправя.
В Шумен пред съда някакъв взе че се разприказва. Приказва ги едни не ти е работа. Боце бил мафиот, продавал дрога, срещи с "Бай Миле", Сретич , "Самоковеца"...
Станишев/този който и мен ще пратиш да целувам навярно/ взеха та го избраха за председател на ПЕС. Ами все някъде трябва да работи човека. Няма дарбата ни на пътищар, ни на художник, ни на футболист, ни на каратист.:)
За Стоичков си прав. Все пак разбираемо е. Доцентът/от ПУ, не от ПА/ теб чете и се учи. Казвал съм ти за синдрома на пинчера.
За стачките:- ЗЗД за желизничарите както в началото на миналия век и ефтаназия за пенсионерите без ДДС. И Бой...бой...бой...коооо
цитирай
62. vencivaleri1951 - Привет и на теб
27.11.2011 13:49
анонимен написа:
Къде изчезна бе катана?Много дълго ви е продължил герберския тийм-билдинг!Гледам идеш с нови сили след лекциите на д-р.Стоичсов,Московски и Тотю.Нищо обаче не казваш за лекцията на вътрешния Цецо,как поддържат успешно реда около училищата.Нещо свенливо политикантски засягаш и колоквюма по мъртви родилки,не платили избор на екип и по живи такива - платили.
Въобще дай нещо животрептущо.Показа ли ви Яне нагледно как се спазва анална хигиена?Волен чете ли ви лекцията "Капка по Капка"?Имаше ли от независимите лектори и ликтори?
В същност извинявай за констатацията но по-ревящ блогър от теб не познавам!От всичките ти постинги до сега,мисля,че около 85% са силен рев на тема "Изядоха ми тирамисуто, искам компенсация".
На тийм билдинга кифтета ли ручахте,че така са ти се забили в паметта?
Виж що се отнася до възрастта за пенсиониране и добавките за трудов стаж-напълно подкрепям.Тамън се чудех как да резна 10 -15 % от заплатите.Сега с чиста съвест ще обвиня Дянков и Футболист № 1 и ще им създам още малко верни фенове.
Айде пусни нещо срещу комунистите,че стана скучно.Или са ви забранили да пишете срещу шефовете.


Как по едно и също време решихме да си похортуваме със сен-сея? :)))
цитирай
63. katana - Eeeeeeee! Като по команда и двамцата. :-)))))))))))))) Нямало Бог и чудеса не ставали
27.11.2011 14:01
Айде бе! :-))))))))))))))))))))))
цитирай
64. katana - Аз съм капиталист, бе! Гаден, при това. Трудя се!
27.11.2011 14:07
анонимен написа:
Къде изчезна бе катана?Много дълго ви е продължил герберския тийм-билдинг!Гледам идеш с нови сили след лекциите на д-р.Стоичсов,Московски и Тотю.Нищо обаче не казваш за лекцията на вътрешния Цецо,как поддържат успешно реда около училищата.Нещо свенливо политикантски засягаш и колоквюма по мъртви родилки,не платили избор на екип и по живи такива - платили.
Въобще дай нещо животрептущо.Показа ли ви Яне нагледно как се спазва анална хигиена?Волен чете ли ви лекцията "Капка по Капка"?Имаше ли от независимите лектори и ликтори?
В същност извинявай за констатацията но по-ревящ блогър от теб не познавам!От всичките ти постинги до сега,мисля,че около 85% са силен рев на тема "Изядоха ми тирамисуто, искам компенсация".
На тийм билдинга кифтета ли ручахте,че така са ти се забили в паметта?
Виж що се отнася до възрастта за пенсиониране и добавките за трудов стаж-напълно подкрепям.Тамън се чудех как да резна 10 -15 % от заплатите.Сега с чиста съвест ще обвиня Дянков и Футболист № 1 и ще им създам още малко верни фенове.
Айде пусни нещо срещу комунистите,че стана скучно.Или са ви забранили да пишете срещу шефовете.

Денонощно мисля начини как да изпия кръвта и жизнените сили на пролетариата и да му туря нови окови, които той пък да троши с плам. Ако не ги върне на вторични суровини.
Баси и пролетариата се навъдил! Сега, истината ви казвам. Германска фирма обучила бачкатори. Бачкаторите са от регион с много висока безработица и те самите са безработни от много време. Познайте колко са останали на работа, при относително високо за региона заплащане. Нито един. Трябвало да се работи много. Ерго, в рьиваньаето му е майката. :-))))))))))))))))
цитирай
65. katana - ПЕС ги тресе синдрома на самоубиеца.И си го взеха, за да обяснява, че левите не са изгубили никакви избори, а напротив!
27.11.2011 14:14
vencivaleri1951 написа:
С приездом "Катана"!
От друга страна отсъствието ти виждаш ли пред какви ситуации ни изправя.
В Шумен пред съда някакъв взе че се разприказва. Приказва ги едни не ти е работа. Боце бил мафиот, продавал дрога, срещи с "Бай Миле", Сретич , "Самоковеца"...
Станишев/този който и мен ще пратиш да целувам навярно/ взеха та го избраха за председател на ПЕС. Ами все някъде трябва да работи човека. Няма дарбата ни на пътищар, ни на художник, ни на футболист, ни на каратист.:)
За Стоичков си прав. Все пак разбираемо е. Доцентът/от ПУ, не от ПА/ теб чете и се учи. Казвал съм ти за синдрома на пинчера.
За стачките:- ЗЗД за желизничарите както в началото на миналия век и ефтаназия за пенсионерите без ДДС. И Бой...бой...бой...коооо

Венци, "доктор хонорис кауза" не е "приват доцент". :-))))) Имаме си и професор по борба, ако искаш да знаеш. :-)))))))))) И то е минал през ВАК. :-))))))))))
Преди време се чудехме, що за трудове е написал за да се изкачи по научната йерархия. Та се спряхме на: "Черекът-хватката на бъдещето", "Побиване на глава при суплеса" и професурата е за "Историята на борбата и нейната бъдеща роля в икономическото развитие на България".
цитирай
66. анонимен - Икономист
27.11.2011 16:23
Не,бе друже,катана!Това съвместно нахлуване не е следствие нито на Божията промисъл,нито на команда от Москква.Просто показва единноста на "здравите сили" и колко много си ни липсвал.А едновременното появяване се обяснява с прост закон на фауната.Има ли мърша - имидиатли долитат лешоядите.Даже на ята.И песовете.По единично.
цитирай
67. katana - Не се прави на атеист! Направо си е чудо Божие! :-))))))))))
27.11.2011 17:37
анонимен написа:
Не,бе друже,катана!Това съвместно нахлуване не е следствие нито на Божията промисъл,нито на команда от Москква.Просто показва единноста на "здравите сили" и колко много си ни липсвал.А едновременното появяване се обяснява с прост закон на фауната.Има ли мърша - имидиатли долитат лешоядите.Даже на ята.И песовете.По единично.

цитирай
68. анонимен - Икономист
27.11.2011 17:55
Катана,катана-има основна постановка в християнската религия формулирана още от Матей "Да се съмняваш или вярваш е все едно.Безразличието е атеизъм".Отивам да гледам Формула -1 ,а на вас приятна вечер и приятен рев!
цитирай
69. анонимен - Няколко вметвания
27.11.2011 21:20
katana написа:

За обединението съм съгласен. Но как да се обединя с корумпирани и некадърни лекари? Нека лекарите си кажат кои от тях са боклуци и кои не. След като ги изритат, ще застана до останалите. Не обобщавай на ангро. Пенсионерите останаха без пенсии, когато правешкия цървул им прибра фондовете в държавния бюджет. Ама те си го искат обратно. И гласуват за разни крадци. За шистовия газ мога да напиша студия. Изобщо, двуличното поведение ме дразни. Както ме дразнят и лъжите. Пример: До сега не съм чул никой от стачкуващите ЖП-ейци да попита какво става с горящите вагони на Валето Моллов и защо Мутафчиев не е разследван. Имай пред вид, че съм учил в Транспортния факултет на ВМЕИ и бая ЖП-ейци са ми колеги.

Има една песен на група Контрол - казва се "Демократична ръченица". Там се пее: "изтрихме си ръцете с Тошо, че ни управлява лошо, а на другите юнаци кривнахме калпаци." Не случайно са очистили дъщеря му, но както и да е. Аз твърдя, че не можеш да поставяш всички лекари, всички жепейци, всички пенсионери под общ знаменател, защото не са. Последните избори съм сигурен, че масово бяха купени, фалшифицирани и манипулирани ( Доган има интересния навик преди или по време на избори да прави изказвания, които мобилизират анти-ДПС вот, може би работи в услуга на някой - кой знае). Освен това - когато ти навират само трима кандидати в лицето и искаш да гласуваш и си простичък човечец, какво ще направиш. Това прави ли те виновен обаче? Отчасти - може би, но все пак са виновни тези основно, които те манипулират, не мислиш ли? Има във фейсбук групи за БДЖ, там хората предлагат. Относно Овергаз - не забравяй, че елита на нацията (ама истинския) планомерно е гонен от България над 1 млн души са изгонени, поради провежданата политика. Освен това не забравяй, че поколенията се менят, тъй че тези, които протестират сега една част тогава са били на 10-12-16 години. И те ли носят вина?
цитирай
70. katana - Като счети знаеш, че има причинноследствени връзки
27.11.2011 23:21
Не си го правил като плановик. Вместо да държиш назидателни слова, замисли се над думите ми. Занимавам се с обучения както знаеш. Когато си неглижирал една професия преди 70 години и си я направил непрестижна, ниско платена и неадекватно натоварена, няма как да очакваш добри резултати. Учителите. Не се чуди, че хлапаците са такива сега. Мога и още примери да ти дам, но ти ще ми се разприказваш за Волтер и Русо.
цитирай
71. vencivaleri1951 - Бъркаш ме с някого "Катана". Иначе за причинно-следствените връзки си прав.
28.11.2011 11:15
Човек свикнал да рИве си рИве. Кой за нивички, кой за управленията преди него/Чух, че Кумира ти бил много обиден на Шумен...Не бе , катана, не на съд и свидетел, а за "Мадарския конник" Що кинти хвърлени на камъка за оня дето духа, а не са съхранени в резерва за него./, а някои за марки/пощенски и райх/ и диаманти. Счетоводството не ми е тръпка Катанчо, но ми позволи да "остана прав" през тези години когато ти "наливаше основите"/а после консултираше/ на съвременното ни кап общество. Колкото до Волтер и Русо...Те са ми тръпка наистина именно защото не лошо са обяснили в творбите си причинно-следствените връзки за които говориш. И са обстоятелствени...Точно за такива тъпи счетита като мен. Не всеки му е дадено Свише да разбере кратката и специфична фраза на приват доцента...също и художник, и футболист.

Сега сериозно сен сей.
Знаеш отношението ми към Станишев за лидерството му в БСП. Направих и постинг съвсем открито. При това аз не съм скрит зад кинжал:), а съм с името и лицето си зад думите. /С брат му бяхме някога приятели, познаваме се добре още/
Да му се отрече в момента обаче признанието което получи е жалко и недостойно, а и непрудуктивно. Обществените нагласи в най голямите страни/Германия и Франция/ са именно на страната на европейските социалисти.
След това ти който се имаш за справедлив и критичен човек как можеш да ниглижираш /подобно , на почти всички медии/ това което се случив шуменския съд. Това няма аналог в Европа.
Знам какво е приват доцент, но ти знаеш ли какво е ПРИВИТ консултант.
цитирай
72. katana - бързам да отговоря, че нямам много време
28.11.2011 12:58
За Шумен не знам какво е станало. На българската съдебна система не вярвам изобщо. За Станиша не ми пука, както и за т.н. "социалисти". Това, че ревна със стиснати зъби, като истински мъж за полученото признание, ме направи горчиво усмихнат. В момента има "дясна вълна" която помита всичко ляво. Факт.
Дразня се от друго. Пропускаш времевия репер, от когато са стартирали идиотщините, които са довели до днешните последствия.
цитирай
73. vencivaleri1951 - И къде я видя дясната вълна бе Катана?
28.11.2011 15:43
Смяната на едно управление от опозицията е нещо в реда на нещата още повече когато уплавбението е с по няколко последователни мавдата/Испания, Англия преди време/ Аз не казвам, че във Гермавия и Франция има лява вълна въпреки че Саркози тотално,Белрускони тотално ,а Меркел сериозно загубиха позиции. Когато се усмихваш снизходително на Станишев знай първо боя си. Крива ти е усмивката драги защото той има два доктората от най престижни уневерситети, отлична езикова култура и академичен произход над който надгражда.
Да Шумен ако наистина не знаеш е благодарение на "свободната"/след разходката на ДАНС в Труд и 24 часа и последвалия преврат сред медийните издатели/преса.
Накратко: Защитен свидетел/охрана на "Бай Миле"/ разказа за връзките на Боце със сикаджиите, за близките му отношения със "Самоковеца" , Сретич, Стоилов, Бай Миле...Как търгувал с амфетамини и как събирали бандюгите парички да го направят Главен секретар. Съдия и прокурар се опитват да му спрат приказката, но оня си продължава. С две думи...човекът с факти доразви това което западните служби и дипломати писаха до централите си. Това общо взето си бяха неща които витаеха в публичното пространство. Реакцията на журналистите беше изумителна. При пълна зала с техни представители/делото е все пак за "Килърите"/ само "Сега" публикува метериал по изслушването и то със значителна редакторска намеса. На другия ден изчезна и електронното течение на вестника. Върви по 100кинта на черно. Големите вестници, телевизии, радиа мълчат по въпроса-все едно такова нещо не е било. Ако се интересуваш от подробости виж Инджев и Бивол. Прегледай и бих изкал да мидя коментара ти. Може и постинг да пуснеш?
Медии мълчат...съдия и прокурор подканват свидетел да не излиза от темата...На другия ден Борис Велчев е на среща с неправитлствени организации за реформите в прокуратурата. Пак пълно с "Журналя"/цитирам те/, пак никакви въпроси по случая...Гнус Катана.
цитирай
74. katana - Нищо не ми е криво, да ти кажа. Само, послъгваш, де
28.11.2011 16:28
Ама не ми си спори. Не бъди наивник, обаче. А това, че си ти е мил Станиша и считаш, че е направил кариера.... :-)))))))))))))))))) Нека си ти е мил. Аз нищо не мога да направя по случая. Само ще ти кажа, че след толкова много думи не разбрах, защо твои любими партийци са си хортували с "оперативно интересни лица", докато са били във властта. един министър на вътрешните работи, един действащ презитент. Ей това ти липсва на тебе. Балансирания поглед на нещата. Венци, омръзна ми, да знаеш. Само ми кажи, мутрите, като са събирали пари, да го направят Главен секретар, на кого са ги дали? Разбрало ли се е?
цитирай
75. vencivaleri1951 - Потледни в блога ми и Виж постинга ми за Станишев .
28.11.2011 17:29
Ясно и недвусмислено пиша, че изборно ще дърпа назад докато е начело. Просто няма изборната харизма и не иска да си го признае. Как и какво са си хортували Петков и братя Галеви го има и е протоколирано. Просто Петков влезе в неща които един политик не бива да влиза и си го отнесе. Там нещата са ясни. След някой и друга година ще го прочетеш./когато падне секретността/ Само , че ти смесваш нещата. Едно е да си изживяваш като велико ченге и да се набутваш там където нямаш право, съвсем друго е да търгуваш с дрога.
За Боце нее ме питай мен аз само ти преразказах накратко това което прочетох от Инджев и "Бивол" . И тук не боце е изненадата, а реакцията на журналистите. Мисля си , че и ти се правиш на ударен, а и Гербер сеньор нещо млъкна:)
Това, че Петков се срещнал/в присъствието на щатен персонал/ с братя Галеви бе коментирано най свободно и напоително месеци наред. Ти го помниш още. Сега свидетел пред съдебен състав говори за срещи/на които е присъствал/ на премиера настоящ с най зловещи мафиоти, какво се е говорело на тези срещи, как се е застъпвал Боце за Мето Илиенски,за отношесията му със "Самоковеца". За търговията му с амфетамини...Ти обаче не си разбрал, не си чул...Васеш ми разни сламки за траките, ровичкаш дъната на язовири, а какво е станало преди два дена в едно от най нашумелите дела у нас не знаеш. Журналистите присъстващи там също не чули...Хайде бе:)
цитирай
76. katana - Венци, имаш пълното право да сезираш /на български се казва "да насочиш вниманието"/
28.11.2011 18:16
прокуратурата. Направи го де. Нали си възмутен? Пробвай дали вашето момче, главния прокурор, може да хване нещо извън хремата. Пипваш 1 писало и пишеш на вашето момче.
:-))))))))))))) Без такива! Обиждаш честни хора на "мафиоти". Нъл тъй? Невинни до доказване на противното? Кат са мафиоти, що не са хванати до сега? И осъдени?
Не знам, бе! Не съм чел. Пък и не съм фен на нашия съд, медии и полиция.
Не съм фен и на ДС-рите, ама се оказа, че да си доносник е конституционно право. Някой път ще те светна и за куфарчетата, които така и никой не каза, че ги е имало. Казаха, ама се направихте на тапи.
цитирай
77. marystaneva - 72. katana, Все повече ми харесва написаното! :)
01.12.2011 16:29
katana написа:
Дразня се от друго. Пропускаш времевия репер, от когато са стартирали идиотщините, които са довели до днешните последствия.


И аз най-много от това се дразня.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katana
Категория: Политика
Прочетен: 923035
Постинги: 342
Коментари: 16874
Гласове: 14482
Архив
Календар
«  Май, 2012  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031